Na veel vragen gesteld te hebben op het forum heb ik vandaag voor het eerst mijn auto gepolijst, de auto is ongeveer 3 maanden oud en op het eerste gezicht zag die er ook erg mooi en goed uit, alleen als je met je neus erop ging staan kon je toch wat inperfecties zien en als je dan gepolijst hebt zie je toch dat het beter kan
wat heb ik vandaag gedaan:
- gewassen
- volledige auto kleien
- testspot gedaan op de motorkap en bleek dat ik met mezzo en witte pad al genoeg resultaat had ( de hele kleine swirls verdwenen al )
- polijsten witte pad met mezzo
- paar plekjes gedaan met oranje pad en mezzo omdat ik hier en daar een krasje niet helemaal weg kreeg
- polijsten zwarte pad met finale
- onvetten met nanolex EX
- in de wax met collinite 915
- banden behandeld met meguiars tire protection gel
- ramen reinigen met nanolex glass reiniger
- auto uitgezogen en interieur stofvrij gemaakt
het was een behoorlijk werk en ben van 9:00-17:30 bezig geweest ( weinig rust genomen, maar vond het ook leuk want je ziet behoorlijk resultaat )
hieronder een paar foto`s, 1 foto van de auto voordat ik begon en de andere van het resultaat
wat heb ik vandaag gedaan:
- gewassen
- volledige auto kleien
- testspot gedaan op de motorkap en bleek dat ik met mezzo en witte pad al genoeg resultaat had ( de hele kleine swirls verdwenen al )
- polijsten witte pad met mezzo
- paar plekjes gedaan met oranje pad en mezzo omdat ik hier en daar een krasje niet helemaal weg kreeg
- polijsten zwarte pad met finale
- onvetten met nanolex EX
- in de wax met collinite 915
- banden behandeld met meguiars tire protection gel
- ramen reinigen met nanolex glass reiniger
- auto uitgezogen en interieur stofvrij gemaakt
het was een behoorlijk werk en ben van 9:00-17:30 bezig geweest ( weinig rust genomen, maar vond het ook leuk want je ziet behoorlijk resultaat )
hieronder een paar foto`s, 1 foto van de auto voordat ik begon en de andere van het resultaat