• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn AR156 gepoetst

n0sTRa

Detailing chief
7 mrt 2009
155
85
Vandaag was het nog eens tijd voor een verwenbeurt voor men bella

Deze morgen begonnen met velgen in te spuiten met Meguiars wheel brightener, mooi afspoelen, daarna in spuiten met IronX, mooi afspoelen, daarna met Meguiars APC de velgen en wielkasten behandeld, nog eens mooi af gespoeld en daarna met een emmertje water en een scheutje Meguiars ultimate wash & wax en men velgenborstels de velgen handmatig gepoetst.

Daarna heel de wagen met Meguiars ultimate wash & wax gewassen en afgedroogd.

Bella binnnen gereden en geclayed met Dodo Supernatural Detailing Clay. Vervuiling viel erg goed mee aangezien ik nog niet zo lang geleden haar al eens goed onderhanden genomen had.

Ik heb dan mijn DAP boven gehaald en met een oranje pad, gevolgd door een witte pad heel de wagen met de Meguiars M80 behandeld. Heel eventjes heb ik de M83 nodig gehad om een licht ingebrande vogelpoep te verwijderen.

Toen een laagje Meguiars M7 aangebracht met een rode pad, dit om de lak mooi te voeden. Veel verschil zag ik hier niet bij in vergelijking met de M80.

Als laatste moest ik nog een wax aanbrengen, daarvoor heb ik de Meguiars M26, Dit is een carnauba wax die erg prettig werkt.

Enige die dan nog moest gebeuren was even over de ramen gaan met de Meguiars Glass Cleaner.

Foto's zijn met de gsm genomen en geven wel iets minder diepte dan met men dslr

edit: foto's komen, eerst nog beetje verkleinen ;)
edit2: hier zijn ze dan ;)

1.webp

2.webp

3.webp

4.webp

5.webp

Voor haar 10,5 jaar en 156000km ziet ze er toch nog goed uit :)

Dank u :)

@katuut: tuurlijk, als liefhebber van auto's moet je zeker rond neuzen op een detailer forum :)

Dank u wel :)

Er is nog wel iets meer aangepast dan wielen en koplampen, ik denk dan aan schroefsetje, gta stabi stangen, brembo remmen, motorisch goed aangepakt, ...