• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn bescheiden collectie na de laatste bestelling

Wouter76

Detailing addict
21 aug 2010
48
52
Sinds de aanschaf van mijn huidige auto ben ik me steeds meer bezig gaan houden met detailing, i.p.v af en toe wat poetsen met commandant en een oud t-shirt en daarna een laagje schildpadden wax. :schaam

Eenmaal bekend geraakt met carclean heb ik in de lente van vorig jaar mijn eerste 2 bestellingen gedaan, en gisteren zijn daar bijgekomen:

- DAP 900
- Kompressor pads Monello oranje en groen
- SSR2
- Aerospace Protectant - 236ml

En daarbij nog als kadootje van Carclean:

- Poorboys polo shirt blauw
- Witte microfiber applicator

Wat ik al had:

- SSR1
- Mequiars Paint cleaner
- Mequiars Polish
- afplaktape in 19 en 22mm
- Mequiars Washmitt

En verder nog wat niet nader bij merknaam te noemen producten...:-"

Deze zullen nog vervangen gaan worden door betere producten uit het assortiment van CC.

Plaatjes bij de praatjes:



Foto-4ABYLCDI-G.jpg


Foto-EDHRVSEB-G.jpg


Foto-WSLD3HXC-G.jpg


Foto-HN4ZVOKU-G.jpg
 
Da's een mooie start van een verslavende hobby! :-)^

Heb zelf ook het e.e.a al aangeschaft bij CC waaronder ook de DAP900!
Pas maar op of je volgende bestelling gaat de deur uit. (zo is het bij mij wel gegaan)
3x in 1 maand bestellen is best veel.:)
 
Mooi begin hoor! Tip; pas wel op met vloeistoffen in Colaflessen. Dat schijnt niet altijd goed te gaan heb ik wel eens ergens gelezen geloof ik.
 
Bedankt mannen!

@A3; ja het liefst zou ik er binnenkort nog het één en ander bij bestellen maar momenteel zit ik wat krap bij kas dus moet het jammer genoeg even rustig aan doe, stapje voor stapje de collectie uitbreiden en zodoende een steeds beter resultaat halen.

@Audi A3; In de linker fles zit koelvloeistof en in de rechter gekookt lijnolie (doe ik nu nog de bumpers mee :schaam), kan dat kwaad?
 
Geen idee maar ik heb op detailingworld wel eens een verhaal gelezen over vloeistof die ineens op de grond lag na een tijdje in een colafles gezeten te hebben. Ben alleen ff kwijt wat voor product het ook al weer was. Volgens mij toch wel iets redelijk "onschuldigs". Even opletten of overgieten in wat anders dus.
 
Dank je!


Ik zat eerder vandaag wat te spitten tusen de andere collecties en daar kwam ik me toch foto's tegen...8-())


Echt kwijlie kwijlie, inspireerd wel en zeker de vele show offs en projecten maken me alleen nog maar enthousiaster.

Komende maandag de eerste DAP sessie (ik begin rustig, eerst een testspotje en daarna paneel voor paneel en dan maar zien hoever ik kom)

Spannend!
 
Wie weet van de zomer nog een bestelling met een goede wax en wat extra pads voor de DAP, de verlanglijst is nog lang genoeg in ieder geval.......