• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn eerste project Fiat 500 VEEL FOTO'S UPDATE!!!!!! & EINDRESULTAAT!!!

Jammer dat je na zo veel inspanning het interieur niet helemaal schoon gekregen hebt, maar ja soms is het niet anders.
 
Hallo allemaal,

Nou hij is eindelijk klaar.

Zoals beloofd heb ik nog wat foto's gemaakt bij daglicht.
Ik moet hoognodig een nieuwe groothoeklens op mijn camera gaan kopen (is kapot) zodat ik mijn telefoon niet meer hoef te gebruiken.

Ik zie trouwens dat ik hier een randje vergeten ben:-" morgen even na poetsen

Nou dat was het dan voor dit project.

Aankomende projecten zijn onze eigen wagens, Alfa Romeo GTV en een Fiat Seicento.

Groeten
Edwinmeuh
 
Netjes gedaan hoor :cool:

En nu maar hopen dat de eigenaar er goed voor zorgt... Anders staat ie over een paar maanden misschien weer in barre conditie op de stoep. :-&
 
Had het eerder al gelezen, moest toch echt even reageren: super gedaan. :)^

God, wat was dat ding smerig zeg. Niet normaal, wat hebben ze er allemaal mee gedaan...

8-o
 
Je hebt een mooi stukje werk afgeleverd, de auto staat er weer keurig bij. Je zult alleen maar beter en kritischer worden, let maar op. Maar je mag zeker trots zijn op je behaalde resultaat :)^