• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn nieuwe projectje, een Rode Nissan Almera, 8 jaar oud!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.673
200
Berkel en Rodenrijs
Ik ga de komende dagen in dit topic wat foto's plaatsen, maar ik ga een rode Nissan Almera doen. Altijd met het handje gewassen (tuuuuurlijk mam, heel goed gedaan :no )

Het is dus, inderdaad de auto van mijn moeder. Ik kan haar echt niet zo rond laten rijden, dat ding heeft echt teveel swirls. 8-o

Ik probeer maandag of dinsdag de voor-foto's te maken en uiteraard plaats ik tussentijds ook de tussenstappen hier.

To be continued!

Ciao,

Tim
 
Ik ga dit topic volgen, aangezien mijn auto ook rood is en nog wel wat ouder dan deze. Aan roof valt een hoop eer te behalen, dus ik ben erg benieuwd!
 
Tim zei:
Ik heb er ook erg veel zin in! Dat wordt echt superleuk om te doen!

:party:

Heb laatst de Rode KA van me Zus gedaan geen fotos van maar bijna een groot deel van de swirls weg gekregen ;)
en dat met de hand ;)

Auto zag er ook niet echt meer uit en nu ;) Goed in de wax dus zij van de week tegen me zus wel blijven afspoelen he ;)
Dan hoed je hem 2 a 3 maand mooi ;)
 
Nou eindelijk is de, met de hand gewassen :-" , Almera gearriveerd, mams bedankt :grinning: :

Lijkt aardig zo:
Almera1.jpg


Doffe plekken op de kunststof delen (zie onder het achterlicht):
Almera2.jpg


Velgen niet meer al te best:
Almera3.jpg


Acherkantje, lijkt zo aardig:
Almera4.jpg



Diverse krassen en beschadigingen:
Almera5.jpg

Almera6.jpg

Almera7.jpg


Oei, swirls all over:
Almera8.jpg

Almera9.jpg


Vervuiling rondom de logo's:
Almera10.jpg


Afgebroken blanke lak bij de deurgrepen rondom:
Almera11.jpg


Roze spiegel:
Almera12.jpg


Verweerd vinyl bij de deuren:
Almera13.jpg


Kortom een heerlijk project en jullie hebben de binnenkant nog niet eens gezien! 8-o
 
  • Leuk
Reactions: EV6-1992
Patrick zei:
Haal je de naam en zo er ook gelijk af staat toch mooier.

En meteen een verlagingssetje en een paar 17" velgen eronder... :D

Nee, zonder dollen, je hebt gelijk! Even debadgen is wel zo mooi voor deze auto... :cool:

Leuk project Tim, je hebt nog er genoeg werk aan denk ik. Maar ik denk dat ie beter is dan de AX van de buuv.
 
Hij ziet er op de eerste foto inderdaad niet eens echt slecht uit hoor!...Ben wel erg benieuwd naar de resultaten! Is er wel iets te doen aan de afgebroken blanke lak?
 
Heb 'm vandaag in levende lijve gezien.... is in het echt nog erger dan de foto's doen vermoeden! :0
Flink projectje in ieder geval!
Het is dat Dennis en ik genoeg andere projectjes hebben, maar het lijkt mij een leuke klus in ieder geval! :D