• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn vervangwagen,ook al is t voor 1 weekske

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
hey,
heb mijn vervangwagen ff snel gekleid mothers klei ,polish pb proffesianal,en de natty's er over gedaan.
deksels van de wielen gewoon gewassen en verder niks aan gedaan.(ook ni overdrijven hé)
ramen met fx synwax mothers en opgeblonken.
heb wel de indruk dat met al die pollen enzo in de lucht,dat ik in het vervolg beter deel per deel doe:nu voelt de lak niet zo zacht,ook al is de wagen goed gekleid!!
maar is toch weer een ervaring rijker en liever op deze dan op mijn nieuwe ,haha!!
toen ik bezig was ,is er al iemand komen vragen waar ik mijn produkten bestelde ,en heb diene kerel gelijk een kaartje van carclean meegegeven(hetgeen ge krijgt bij elke bestelling).:rules
ik weet het ,maar 1 fotoke ,maar het gaat dan ook om een TIJDELIJKE wagen en ik rijd er liever proper in rond.8-)
http://img718.imageshack.us/i/p1080088s.jpg/

betreft een renault laguna 1.6 naft.

ja die blinkt weer mooi , en zo te zien is het gelukt om foto's direct zichtbaar te plaatsen :-)^
grtz johan

over verslaving gesproken? :lol
mooi resultaat :jippie
en aan uw beschrijving van de wagen te lezen(vooral het woord naft :) ) wetek da ge uit de buurt komt :ja
hahahahaha
volgende keer meer foto's he :party