• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijzelf en 't Blauwe Schaab even voorstellen

MichelSchreurs

Detailing rookie
25 feb 2014
1
0
Hi all,

Hartstikke nieuw op het forum, dus tijd om me even voor te stellen. Ik ben Michel, 21 jaar oud en ik woon in Wijchen. In het dagelijks leven student en ondernemer.

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een stomme aankoop gedaan: een gloednieuwe Skoda Citigo. Prima ding, maar niks voor mij. Eind oktober heb ik die ingeruild op een andere auto. Deze lukt het wél om elke rit een lach op mijn gezicht te toveren, het is een Saab 9-3 1.8t Linear uit 2003 geworden. 'Slechts' 227.000 km bij aanschaf, inmiddels zo'n 10.000 erbij gereden. Door mijn vrienden ’t Blauwe Schaab genoemd…

Een van z'n koplampen was vervangen, de andere 10 jaar oud en hartstikke dof. Omdat er een verschil bleef na veel polijsten heb ik er een nieuwe unit in gezet. Nieuwe emblemen erop, de grille heb ik met Plastidip van een matzwarte kleur voorzien, er zit een ander, beige interieur in… Maar hij is nog niet helemaal af. To do: Stage 1 tuning naar 210 PK en andere velgen - 15" kan echt niet. :)

Zo'n 5 jaar geleden heeft de Saab flinke schade opgelopen en toen is 'ie van voor tot achter overgespoten. Daarna hebben de vorige eigenaren 'm héél regelmatig door de wasstraat gehaald. Het gevolg: weinig steenslag voor zijn kilometerstand, maar de lak bestaat volledig uit swirls.

Aankomende zaterdag is het dus tijd om 'm te kleien en mijn nieuwe aankoop, een DAP 500, te gebruiken. Ik ben benieuwd hoe 'ie er onderuit komt!

Om af te sluiten nog even een plaatje bij m’n praatje:

ghFQUpw.jpg


lsExmPa.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim