• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mik stelt zich voor

Mik

Detailing rookie
8 jul 2009
231
17
Hallo allemaal,

Na vele eerdere pogingen om mij voor te stellen ben ik er nu eindelijk toch aan toe gekomen (eerder pogingen werden verstoord doordat ik werd afgeleid door jullie verhalen en adviezen.. :schaam )

Mijn naam is Michael van den Broek, ben 36 en al een jaartje bezig met het beter poetswerk.
Mijn troetelkindje is een zwarte VW bora TDI highline. Foto's moet ik jullie echter tegoed houden... Wegens verbouwen ben ik er de laatste weken niet aan toe gekomen om hem eens goed onderhanden te nemen en is hij dus niet fotowaardig. 8-o

Mijn verzameling spullen is voornamelijk Meguiars, aangevuld met Poorboysworld en uiteraard een DAP van Tim. :cool

Hoop met jullie veel ervaringen en kennis te kunnen uitwisselen.

PS: wanneer de DAP clinic's weer gaan beginnen ben ik graag van de partij. :party

Geen paniek my fellow detailers,

Vandaag heb ik de hele dat mijn troeteldiertje zitten opwrijven alsof het de lamp van aladin is.
Morgen naar een VAG Meet and Greet en dan moet hij toch wel toonbaar uitzien.
Ik zal morgen dan ook wat foto's maken... Dus nog even geduld.