• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mike meldt zich ook :)

mikeyall

Detailing trainee
16 aug 2014
1
32
Ik heb nog nooit zelf een auto gepoets en ga nu toch zelf eens beginnen, ik hoop hier een hoop te vinden en tips te krijgen, ik heb er al genoeg gelezen ondertussen op het forum

Welkom mike, op dit forum staat een hoop nuttige informatie en er is genoeg kennis aanwezig om op de meeste vragen antwoord te krijgen. Voordat je vragen stelt, gebruik de zoekfunctie de meest voorkomende vragen zijn al eens beantwoord. Bedenk goed voordat je producten aanschaft wat je doel is; show car finish, alleen gewassen en bescherming. Hoeveel wil je uitgeven, is het budget laag dan zijn er regelmatig 2e hands poetsmiddelen aangeboden via Te Koop/gevraagd. Ga je alleen je eigen auto doen of meerdere. Wil je machinaal of handmatig poetsen? Als je voor machinaal gaat, is een clinic of een goede uitleg bij de eerste poets sessie wel verstandig (misschien woont er een forum lid bij je in de buurt).

Mike welkom op het forum. Ik kan het niet anders dan eens zijn met Hisense, ga door met lezen en maak afspraken met jezelf. Veel succes hiermee.