Ik had vandaag maar 2 uur de tijd voor een mini-detail; foamen, afspuiten, wassen, glaze, wax, afwerken met quickdetailer en tireshine...
Na het foamen en afspuiten met de hogedrukspuit tijd voor wat sop
Meguiars Goldclass is een fijne shampoo en schuim goed, blijft ook goed kleven!
een nepkerstman kwam toevallig langs...
even de mond spoelen met zeep als je vieze praatjes hebt...
tijd voor een 50/50: links een restje meguiars step 2 polish, rechts de poorboys Blackhole
erg moeilijk te zien op de foto's, maar de Blackhole laat echt duidelijk zien in het echt wat het doet op een donkere auto. Een tikkeltje donkerder qua kleur, en een veel mooiere glans dan Meguiars step 2 (die fles is nu leeg, en in de Kliko ) Ben erg tevreden over Blackhole.
Daarna even snel in de wax met een restje Meguairs Goldclass liquid wax (gebruik ik met name voor vrienden/kennissen/buren/etc)
Een van mijn souveniers uit Florida; een tiredressingapplicator (bandenspons in goed Nederlans) voor $1,99 per 2 stuks...
Bandjes in de Meg tireshine, nalopen met UQD, trims met Poorboys Trimdetailer. Wieldopjes om de winterbandjes, getverr....
Klaar was Tinus, nog even snel wat boodschapjes voor de kerstdagen... x-]
Na het foamen en afspuiten met de hogedrukspuit tijd voor wat sop
Meguiars Goldclass is een fijne shampoo en schuim goed, blijft ook goed kleven!
een nepkerstman kwam toevallig langs...
even de mond spoelen met zeep als je vieze praatjes hebt...
tijd voor een 50/50: links een restje meguiars step 2 polish, rechts de poorboys Blackhole
erg moeilijk te zien op de foto's, maar de Blackhole laat echt duidelijk zien in het echt wat het doet op een donkere auto. Een tikkeltje donkerder qua kleur, en een veel mooiere glans dan Meguiars step 2 (die fles is nu leeg, en in de Kliko ) Ben erg tevreden over Blackhole.
Daarna even snel in de wax met een restje Meguairs Goldclass liquid wax (gebruik ik met name voor vrienden/kennissen/buren/etc)
Een van mijn souveniers uit Florida; een tiredressingapplicator (bandenspons in goed Nederlans) voor $1,99 per 2 stuks...
Bandjes in de Meg tireshine, nalopen met UQD, trims met Poorboys Trimdetailer. Wieldopjes om de winterbandjes, getverr....
Klaar was Tinus, nog even snel wat boodschapjes voor de kerstdagen... x-]