• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Misschien eens een meeting in het Belgenlandje ?

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Goeiemorgen iedereen,

Ik heb al eens een topic gevonden over een meeting in België maar heb niets gevonden dat deze echt heeft plaats gevonden. :( Ik ben nog niet zolang bezig met detailen maar is precies een ziekte die moeilijk weggaat :D

Nu, ik ben van Hasselt de Limbuuuuuuurg. :party:, en zat te denken om eens al de Belgjes en natuurlijk zoveel mogelijk Nederlanders samen te brengen met hun blinkende wagens. In Hasselt hebben we wel wat plaatsen waar we gratis kunnen samenkomen (ethias-arena etc).. Heb wat connecties bij de politie dus wie weet ]d~^

Ik weet wel niet wat ik allemaal zou moeten regelen dus tips zijn altijd welkom ;)

Zo kunnen we eens gedachten uitwisselen en gezichten plakken met wie je altijd op het forum zit. Wie weet krijgen we het CC-personeel ook nog overtuigd om mee te komen.

Als ik veel reactie krijg zal ik eens kijken hoe en wat mogelijk is. En wat wettelijk mag natuurlijk

Ik hoor het wel van iedereen.

Grtz

Glimmende groeten

Stephan
 
aanwezig ! en ik ken nog wel 3 sjarels die afkomen... (oa. Frada)
 
Wil je echt aan de slag gaan of alleen even je haar goed leggen in elkaars blinkende speelgoedjes :D .
 
Dat is iets waar ik over twijfel ,^^ .

Hoe men haartjes liggen maakt me niet veel hahaha !.

Ik ben ook aan het zoeken voor een plaats waar we iets kunnen uitvoeren maar is precies niet gemakkelijk te vinden. Dit weekend eens uitgebreid zoeken.

Ik hou jullie op de hoogte.
Moest het allemaal niet lukken, kunnen we misschien in groep naar CC gaan. Zou ook al iets leuk zijn :party:
 
Lode zei:
BC911, verklaar U nader ...
Bedoel gewoon of je echt wil gaan detailen op de meeting of gewoon elkaars wagens beoordelen op het reeds geleverde werk thuis :weetniet Weet niet wat je in gedachte had? Lig er namelijk ook niet wakker van hoe m'n haar erbij ligt ;) . De laatste keer dat er hier spraken van een meeting in BE was, was het enkel om wat te kletsen.
 
BC911 zei:
Bedoel gewoon of je echt wil gaan detailen op de meeting of gewoon elkaars wagens beoordelen op het reeds geleverde werk thuis :weetniet Weet niet wat je in gedachte had? Lig er namelijk ook niet wakker van hoe m'n haar erbij ligt ;) . De laatste keer dat er hier spraken van een meeting in BE was, was het enkel om wat te kletsen.

wat het ook wordt, ik kom langs...
 
Hey iedereen,

Ben wat gaan rondsurfen en een clinic zal niet gemakkelijk worden... Ga morgen eens wat rondvragen in de buurt. Dan zal ik wel wat meer weten.

Elkaar gewoon ontmoeten is mss beetje :weetniet . Dan gaat de fun snel weggaan.

Aan diegene de Carwash 2000 kennen op het industrieterrein in Hasselt, zij hebben een hal waar het mogelijk is maar betwijfel of ze het toelaten (op een zondag bv). (zal hier ook eens gaan vragen)

grtz
 
Ik weer ,^^

Heb juist contact gehad met men broer (een flik in Hasselt). En hij had wel minder nieuws. Volgens hem moet er ook een verzekering zijn als je een meeting organiseerd. Als er bv iemand valt, iets met een auto gebeurd... Dus ik ga morgen eens navragen bij de makelaar van mij persoonlijk...

MAAR ik kreeg ineens een ingeving. Zoals iedere man, zal iedereen een Amerikaanse classic car wel appreciëren:party: . Een collega van opt werk organiseerd maandelijks de Classic Summer Meet in het stadion van Genk.

Hier komen allemaal mensen met Amerikaanse klassiekers samen (hijzelf heeft een Skylark :p ). Ik kan vragen aan hem of wij een plaatsje kunnen krijgen. Dan kunnen zeker samenkomen en is er vanalles te doen. En moeten we os geen zorgen maken over verzekeringen enz. Enige nadeel, dit begint pas vanaf mei.

Ik hoor jullie mening wel en dan vraag ik het na. 7 op de 10 van onze producten zijn toch Amerikaans dus zullen niet teveel opvallen :D

grtjes
 
Leuk initiatief! Maar wat wordt er verstaan onder een meeting? Neem aan als je met bijvoorbeeld 15auto's niet echt over een meeting kan spreken?

Heb ooit 3/4jaar geleden een minimeet gedaan en tourtocht verzamelplaats was toen ook in Genk bij de euroscoop en erachter de c-mine (hier is heel veel plaats).
Dit is toch allemaal openbaar terrein waar iedereen zelf verzekerd is? Verzekeringen zijn volgens mij als je commercieel bezig gaat en niet openbaar terrein etc?