• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MK-us stel zich voor

mk-us

Detailing guru
6 jul 2009
4.997
133
53
Zwaag
Hoi mede-detailers.
Mijn naam is Marcus, ben 38 jaar en woon in Hoorn (NH).
Ben in het bezit van een zwarte Ford Mondeo waar het 1 en ander aan verknutseld is ;)

Na jááárenlang auto's verpest te hebben met poetsmiddelen a la turtlekwak :slotje :|~* , ben ik verleden jaar overgestapt op de echte detailingproducten.:cool
Heb een jaar alles met de hand gedaan en ben mij nu aan het orienteren op het vlak van detailen met een DAP.
Heb de nodige info reeds bijeen geschraapt maar niet getreurd, zal binnenkort ongetwijfeld nog wel met wat vraagjes komen
( al is het maar om de puntjes op de i te krijgen of om zekerheid te krijgen van mijn samengestelde pakket / werkwijze ).

Heb gemerkt dat er hier héél veel goede informatie te verkrijgen is en men niet bang is om angstvallig bij 1 product te blijven als zijnde het beste product.
De sfeer is ontspannen en weet zeker dat ik een goede tijd te gemoed ga.

Dit was 'm voor even.
Mochten er van de andere kant nog vragen cq opmerkingen zijn: schroom niet :)

Hey marcus welkom hier:-)^ op dit glimmende forum;)
Volgens mij originele Ghia velgen onder de mondeo of nie?

Gr.dennis

Welkom Marcus! Veel plezier hier op het forum en met detailen. Kijk even bij de projecten of show offs. Een ander forumlid heeft onlangs een eveneens zwarte Mondeo onder handen genomen. Misschien heb je er nog wat aan. ;)

dennism3 zei:
Volgens mij originele Ghia velgen onder de mondeo of nie?
Van oorsprong (linker foto) zaten er 16" Collection velgen onder.
Nu zitten er 18" Navigators onder :)

DKBM zei:
Kijk even bij de projecten of show offs. Een ander forumlid heeft onlangs een eveneens zwarte Mondeo onder handen genomen. Misschien heb je er nog wat aan. ;)
Heb idd vol bewondering gekeken ( Grijs naar Zwart )...er is nog hoop voor 'n mondie :)

mk-us zei:
Breek me de snavel niet open, maand zonder gezeten.
Buiten de 5 miljoen berichten alhier al is me opgevallen dat met name de kleine dingen ( ff iets opsnorren ) je voor grootste verrassingen doet staan

https://forum.Carclean.com/cc_postsm272060/Wat-is-je-laatste-aanwinst-Deel-12.aspx#post272060

;)