• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MLL - Michiel

MLL

Detailing addict
28 jun 2010
64
52
Hallo iedereen,

Na al enige tijd regelmatig dit forum (en de webshop) bezocht te hebben, is het hoog tijd om mij eens voor te stellen.. Ik ben Michiel, woon in Almelo en ben 28 jaar.

Mijn auto is een Saab 900 Turbo uit 1993, deze kocht ik in 2006. Sinds 2009 ben ik langzamerhand wat verder gegaan dan het wassen en poetsen met de middeltjes die bij de Halfords verkrijgbaar zijn. Ik ben toen begonnen met het handmatige (Meguiars) 5 stappenplan. Wat op zich al een hele verbetering was, maar naarmate je ziet dat de middeltjes werken en het toch nog beter kan, probeer je steeds meer.. daarom afgelopen zomer een DAP starterspakket gekocht en later ook een rotary.

900.webp

Mijn Saab 900 T16

polo.webp

‘Onze’ VW Polo 1.4 Highline

Groeten, Michiel

Bedankt allen! :cool

BlackPassat zei:
("mijn Saab" en "onze Polo" haha)
:schaam

Maar zo is het wel een beetje.. Ik heb de Saab, m'n vriendin de Polo, maar als het op schoonmaken of onderhoud aankomt, is de Polo ineens ook van mij! :weetniet ;)