jaja, EINDELIJK foto's. Ik had ff weinig tijd enzoo om de foto's erop te zetten, maar hier zijn ze dan.
Even nog ter informatie. Auto zat onder de swirls, had er bij de aankoop niet op gelet, maar heb heel veel te doen gehad, en nog steeds, want zijn eigelijk niet weg, meer opgevuld. Moet nog echt gepolijst worden om álle krassen en swirls weg te krijgen.
- Ingespoten bij wasplaats (foam) en afgespoten op het grootste vuil te verwijderen.
- 2x wassen, 2 emmes methoden, washmit, en nxt wash
- Sponningen schoongemaakt met dasty
- kleien poorboys elastic, meguiars quick detailer
- Cleaner: Poorboys profesional polish
- Glaze: Meguairs #7 showcar glaze
- Sealant: Meguiars NXT Tech
- Wax: 2 lagen natty's blue
- Interieur: Leder, Gliptone cleaner, Gliptone conditioner, Dash en kunstof NXT Protect
kwam vrij vuil binnen dus
Best vuil dus :-"
after foam en wassen
after polish (@photo = een maat van me, heeft veel geholpen)
after glaze
after de nxt of natty's? weet het niet meer
tada
tadaaa
tadaaaaaaa
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar issie dan
op foto's slecht te zien, (lichtval, camera, omgeving) maar resultaat mag er echt zijn, swilrs zijn weliswaar alleen opgevuld, maar er is een zeer mooie diepe glans op de bmw. Beading trouwens geen foto van, maar is super. Moet er toch een keer aan geloven om hem een keer te (laten) polijsten, zodat echt alle krassen eruit zijn en ik hem zelf goed bij kan gaan houden.
Thnx voor het lezen
Even nog ter informatie. Auto zat onder de swirls, had er bij de aankoop niet op gelet, maar heb heel veel te doen gehad, en nog steeds, want zijn eigelijk niet weg, meer opgevuld. Moet nog echt gepolijst worden om álle krassen en swirls weg te krijgen.
- Ingespoten bij wasplaats (foam) en afgespoten op het grootste vuil te verwijderen.
- 2x wassen, 2 emmes methoden, washmit, en nxt wash
- Sponningen schoongemaakt met dasty
- kleien poorboys elastic, meguiars quick detailer
- Cleaner: Poorboys profesional polish
- Glaze: Meguairs #7 showcar glaze
- Sealant: Meguiars NXT Tech
- Wax: 2 lagen natty's blue
- Interieur: Leder, Gliptone cleaner, Gliptone conditioner, Dash en kunstof NXT Protect
kwam vrij vuil binnen dus
Best vuil dus :-"
after foam en wassen
after polish (@photo = een maat van me, heeft veel geholpen)
after glaze
after de nxt of natty's? weet het niet meer
tada
tadaaa
tadaaaaaaa
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar issie dan
op foto's slecht te zien, (lichtval, camera, omgeving) maar resultaat mag er echt zijn, swilrs zijn weliswaar alleen opgevuld, maar er is een zeer mooie diepe glans op de bmw. Beading trouwens geen foto van, maar is super. Moet er toch een keer aan geloven om hem een keer te (laten) polijsten, zodat echt alle krassen eruit zijn en ik hem zelf goed bij kan gaan houden.
Thnx voor het lezen