• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Moi

Zwerver7

Detailing rookie
19 aug 2010
137
0
Dag,

Ik ben 18 jaar nog geen rijbewijs maar al een half jaartje bezig met het schoonmaken van auto's. Een tijdje bezig geweest met m'n ouders auto maar gaat nu flink achteruit omdat ik nu een eigen auto heb.

Vanmiddag met auto aan de gang geweest, auto gewassen APC op banden/plastic/interieur en toen ramen van buiten gedaan binnen moet nog. En toen Natural look op banden/plastic/interieur ziet er ook weer schier uit. Nu alleen nog van binnen stofzuigen had ik vorige week al gedaan maar is zo veel werk auto is 10 jaar niet gebeurd. En er moet ook nog wax op maar komt ook nog wel.

Welkom,

Natural look is eigenlijk bedoeld voor de binnenkant.
Weer een voordeeltje, kan je lekker wat anders bestellen.

Hans

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Golf IV 1.4 16V uit 2000 met 26333 kilometer op de teller. Foto's zijn niet goed omdat het een camera is van Aldi, wou wel meer foto's maken maar is de moeite niet waard om daar naar te kijken als de kwaliteit slecht is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, dan zou ik hem maar voorzichtig inrijden want die heeft in die 10 jaar meer stilgestaan dan gereden.....;)

Vandaag auto weer opgehaald deuken krassen zijn eruit bijna dan. Deuk/krassen bij spatbord zijn weg, nu nog een nieuwe wieldop want VW logo is beschadigd, en onderkant van achterste deur is ook ergens tegenaan gekomen kan ik zelf nog wel weghalen met Langka set en Lakstift.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Zwerver, welkom hier wat een mooie km stand had ik dat maar :)
Wieldoppen staan wel genoeg op internet en anders bij de VW dealer kost iets van 30 euro per stuk.
veel plezier met poetsen.

Ik zit met nog steeds een probleem waar ik me aan erger, het gaat om de achterklep greep daar zit oxidatie op. Ik wil wel graag een nieuwe bestellen maar kan nergens op het internet 1 vinden. 2 week terug zag ik ook een Golf 4 met het zelfde probleem als ik heb zal wel een Golf 4 kwaal zijn.

17042011009.webp

17042011010.webp