• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello - Acquafobia ook geschikt voor ruiten?

Crocky

Detailing addict
21 mrt 2015
41
65
Zoals de titels zegt: is Monello - Acquafobia ook geschikt om de ruiten waterafstotend te maken?
Verder heb ik buiten de reikwijdte van de ruitenwisser 'vlekken'. Droog niet goed zichtbaar maar wel als de ruit nat is. Kan ik deze met Autoglym - Car Glass Polish verwijderen?

Ik maak m'n ramen altijd schoon met prof polish. En als ik bijv. wetcoat gebruik spray ik ook wat op de ramen.

Ik heb aquafobia over de hele auto gebruikt ook de ramen maar kan nou niet zeggen dat dit echt een verschil maakt rainclear van valma werkt 10 keer beter . Wat betreft het schoonmaken van de ramen vind ik autoglym glass polish super !

Voor het schoonmaken van ramen,.. Uh de fles schoonmaak middel van de bekende "hersteller van een ster in je raam" kost geen reet en werkt super,.. En ook hier gewoon rain X of huismerk,.. Met de monello nog geen ervaring dus ben benieuwd hoe dit onderwerp gaat verlopen.