• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Ibrido, of Gyeon Cancoat. Of Fusso blijven gebruiken...

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
5.705
193
26
Zwolle
Hallo allemaal!

Omdat ik de laatste tijd wat plaatjes enzo voorbij zag komen van de Monello Ibrido, en Gyeon Cancoat ben ik eens wezen kijken naar deze producten...
Momenteel gebruik ik Soft99 Fusso Coat. Dik tevreden!
Is de Ibrido beter dan Fusso?
Gyeon Cancoat is ook leuk uiteraard. Echter kan ik dan nog maar weinig waxjes smeren. :p
 
Volgens mij ben je coatings met waxen aan het vergelijken?
Ja zo beetje...
Waxen vind ik ook prima hoor. Zoals de Fusso. Maar aangezien de cancoat me een ook mooi product lijkt..........
Echter kan ik dan niet meer zo vaak waxjes smeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Die cancoat waar je naar verwijst is uit het assortiment. Geen idee wat de reden daarvan is.

heb altijd het gevoel dat die sprays meer een sealant zijn. Echter geen ervaring mee dus kan het helemaal mis hebben.

Eigenlijk heb je dus niks aan me . Maar wilde even zeker weten of je wist dat je twee verschillende producten aan het Vergelijken was.

Dat gezegd te hebben vind ik het zelf wel leuk om met waxjes te spelen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
 
Is de Ibrido beter als Fusso?
Is friet lekkerder dan patat?

Het is heel moeilijk om hier antwoord op te geven.
Fusso is volgens mij een sealant, Ibrido is een hybride.
Ik hou zelf het meeste van natuurlijke waxen zoals Supernatural 2.0 of dergelijke.
Heerlijke glans en lekker vaak je auto poetsen omdat de standtijd korter is.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Die cancoat waar je naar verwijst is uit het assortiment. Geen idee wat de reden daarvan is.
heb altijd het gevoel dat die sprays meer een sealant zijn. Echter geen ervaring mee dus kan het helemaal mis hebben.

Je hebt het inderdaad mis, de Cancoat is géén sealant, maar een coating én is gewoon nog in het assortiment te vinden, kijk maar ;)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en CarJunkyXL
Heb je net niet een pot ibrido verkocht?

In mijn ogen kan de fusso niet eens in de schaduw staan van de ibrido.. Maar dat is mijn bescheiden mening.

Cancoat is toch wel even iets anders... En in mijn ogen misschien wel de mooiste prijs/kwaliteit lsp die er is. Qua duurzaamheid, glans en beading/ sheeting.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Is friet lekkerder dan patat?
Het is heel moeilijk om hier antwoord op te geven.
Wat een onzin...friet is lekker en patat ook!
cool0020.gif
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ik heb een ander idee. ;)
Ik koop nu geen wax of coating. Maar bewaar dat geld mooi voor 3 september! ;) Dan hoop ik dat o.a de Gyeon RIM in de aanbieding komt. :)