• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Lavare: fragiel pompje

Shockstrut

Detailing rookie
15 jul 2013
5
0
Gisteren voor het eerst mijn auto met mijn nieuwe Lavare shampoo gewassen. Maakt goed schoon, maar tijdens het opruimen/afsluiten van het pompje had ik direct meerdere onderdelen in mijn handen :( Nu lijkt mij dat dit niet de bedoeling is? Het is niet dat ik het pompje incorrect sluit: indrukken en tegen de pijl in (open) dichtdraaien. Erg jammer dat zo'n mooi produkt in een kwalitatief mindere verpakking zit. Of heb ik gewoon pech?

IMG_1761_zpsded132c6.webp

IMG_1762_zpsfb61bde7.webp

IMG_1763_zps22550784.webp

of je neemt gewoon contact op met carclean ( informatie@Carclean.com ) en dan weet ik zeker dat er een passende oplossing komt !

Dat lijkt me een prima idee. Onze meting is dat 2% van de pompjes kuren heeft. Valt dus mee.

We hebben pompjes zat hier, dus een nieuwe is zo gepiept.

2% valt reuze mee, alleen jammer dat ik net in die 2% zit :)

Zal even een mailtje sturen met de issue, een nieuw pompje zou top zijn :-)^

2% is een nette marge voor productiefouten bij massaproductie. Zelf heb ik het pompje al meerdere malen herbruikt. Werkt prima hier! (en over het algemeen ben ik niet iemand die super voorzichtig is met zijn spullen).