• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Non-Ferro 500ml mét 750ml refill

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.685
200
Berkel en Rodenrijs
Monello Non-Ferro is in de afgelopen maanden een best-seller geworden en niet voor niets! Het is hét alternatief voor Iron.X. Non-Ferro ruikt minder sterk, reinigt beter, werkt langer door én is voordeliger!

Nu nóg voordeliger (25% voordeel) met deze bundel, totaal 1250ml Non-Ferro voor maar € 22,49 !*

102778.jpg

* Zolang de voorraad strekt!
 
Tim,

Losse flessen van 1 of 2 1/2 liter zou ik ook niet gek vinden want de spray flessen gaan vermoed ik wel langer mee dan de aangeboden combi.
 
Op termijn willen we die ook aanbieden, maar we kunnen de vraag nu al bijna niet aan, zo hard gaat het. We zitten al aan onze derde productiebatch! Non-Ferro verkoopt inmiddels beter dan Iron.X dat destijds deed.
 
Dat vind ik wel met meerdere producten. Je gooit de nog te gebruiken flessen weg omdat het product op is. Niet echt economisch. Het zou meer kunnen zoals Dodo Juice met refill of concentraat verpakkingen.
 
Top Tim dat jullie hiermee bezig zijn. Hoop dat op de door IbizaSigno voorgetselde weg verder wordt geborduurd. Er wordt toch al veel te veel onnodig weggegooid.
Wel super dat de non-ferro goed loopt.

Straks toch maar vast bestellen dan kan ik na de detail met Pasen deze gaan gebruiken om af en toe de ijzer zooi kwijt te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IbizaSigno
Daarom vind ik Poorboys zo ideaal, die flessen kan je makkelijk bijvullen en kan je nog is voor een ander klusje gebruiken. Geldt overigens ook voor de monello flessen!

Ik ben nog steeds voor de 1 liter flessen van de Non-Ferro en Perfetto:schaam
 
Alles dat met Non-Ferro te maken heeft is niet aan te slepen. We knipperen hier met onze ogen en de voorraad is alweer uitverkocht.

Nieuwe levering staat gepland op woensdag / donderdag!