• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Non-Ferro Heractivatiebundel (Non-Ferro + Monello Sponge voor maar €14,49)

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Non-Ferro kan na het aanbrengen opnieuw geactiveerd worden! Simpelweg Non-Ferro opnieuw verdelen met een spons of washandschoen en daarna nogmaals een aantal minuten laten werken. Daarna grondig afspoelen.
Om de heractivatie van Non-Ferro te promoten, krijg je tijdelijk bij Non-Ferro een Monello Sponge voor maar € 2,50 extra.

Klik hier voor de bundel!

102805.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit nu echt nieuws, het heractiveren? Zoals ik het gebruik is het meestal aanbrengen en verspreiden met een zachte kwast (of harde borstel voor de binnenkant van oude velgen). Dat gerust na een minuut of wat nog eens te doen. Blijven roeren zeg maar.

Of spoelt iedereen het na opbrengen gelijk weer af?
 
Non Ferro vloeit na opnieuw verdelen weer uit tot een egale laag, dat komt door de drager en dat is duidelijk anders dan anders.

Vergelijk het maar.
 
Komt deze week nog binnen?
Dan kan ik het nog mee laten komen met mijn bestelling.:rules

Groeten Jurgen,
 
Toevallig morgen (woensdag) of donderdag al binnen? Ben in de buurt :)