• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Dat probleem heb ik ook. De Monello Mitt & droogdoek zijn nu een keer of 20 - 25 gewassen en ze blijven nog net zo stroef over de lak gaan, ongeacht de shampoo / drooghulp die ik erbij gebruik.

Ik had na de laatste wasbeurten al zoiets dat ik meende dat ik steeds wat lichte swirls zag.Gisteren bleek na de wasbeurt de auto helemaal onder de swirls te zitten.

Ik ga de Monello Mitt en droogdoek voorlopig niet meer gebruiken omdat ik toch het vermoeden heb dat het of uit de mitt of uit de droogdoek komt. De andere 2 auto's worden op dezelfde manier met dezelfde shampoo gewassen en vertonen beide nog steeds geen swirls maar daar gebruik ik de dunne monello mitt, een mequiars mitt en delerium doeken voor.

Met de Mequiars mitt was het vanaf dag 1 al heel soepel, de droogdoek duurde ook 2 wasbeurten maar gleed daarna ook over de lak.

Dat gevoel heb ik helaas met de Monello niet gehad want ze zien er beide wel ontzettend mooi uit.