• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik doe dit even via hier aangezien ik hier netjes een foto kan bijvoegen.

Ik gebruik al een tijd de producten van Monello en dat worden er alleen maar meer aangezien het gewoon topproducten zijn!

Nou loop ik wel telkens tegen hetzelfde probleem aan.

Ik ben al toe aan mijn vierde (!) cutting pad omdat telkens als ik ongeveer op de helft van de auto ben met inizio, ik ineens de inizio zie verstoffen,

als ik dan stop met polijsten is mijn pad aan de velcrokant loeiheet en het velcro los van de achterkant van de pad, op het velcro lijkt het of er in het midden geen lijm zit en mijn vermoeden is dat door de wrijving tussen de pad en het velcro warmte ontstaat en hierdoor de lijmlaag aan de zijkanten ook los laat.

Fototje ter illustratie van mijn verhaal:

[ATTACH=full]61979[/ATTACH]

De eerste pad met dit probleem heb ik weggegooid uit veronderstelling dat ik zelf iets fout deed, de tweede heb ik bewaard voor als het probleem zich nog eens zou voordoen.

Doe ik nou zelf iets enorm fout of ligt dit aan de pads? ik heb overigens met de oranje, witte, zwarte en gele finishing pad nergens last van, ze worden niet heet of wat dan ook.

Tips zijn welkom:jippie