• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mooiste beading

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
1.

Foto-YWZZILKO-D.webp

2.

Foto-OFBWUQ74-D.webp

3.

Foto-IAWZOQQF-D.webp

Zal later laten weten welke producten er zijn gebruikt.

Hartelijke groet,
Kees.

Misschien ook een beetje vertekend beeld want op foto 1 lijkt het erop of de wat grotere druppels er al afgelopen zijn.
Zeker een schuiner paneel dan foto 2?

Vraagje; is deze beading onstaan door regenval of na het besproeien met water?

Vind ze alle 3 niet super indrukwekkend om eerlijk te zijn, de beads kunnen volgens mij nog een tandje strakker. Ik ga ook voor foto 2.

Tim leest alle topics :lol
En de Shaguar wist na één paneel niet van ophouden :cool

Ik vind de grille het mooist geworden w^^w

Hans

Foto 1 (kofferdeksel) is behandeld met Monello Ibrido Wax.

Foto 2 (dak) PB EX-P met een laagje Wolfgang Fuzion.

Foto 3 (motorkap) is enkele weken geleden behandeld met EX-P en Wolfgang Fuzion.

Ik had het dak net behandeld (PB Proff. Polish, IPA, PB Black Hole, PB EX-P en Wolfgang Fuzion), toen de Ibrido binnenkwam en daarmee de kofferdeksel gedaan (ook PB Proff. Polish, IPA, Monello Ibrido).
Qua opzet is dit natuurlijk géén vergelijkend warenonderzoek. Puur gepost omdat er me enkele dingen opvielen na de regenbui.
De druppels op de motorkap waren niet mooi rond meer, hetgeen te verwachten valt na enkele weken.
De druppels op het dak waren beduidend groter dan op de kofferklep (zie laatste foto).
De sheeting is mi veel beter bij de Monello Ibrido Wax dan bij de Wolfgang Fuzion. Vandaar ook minder druppels per oppervlakte op foto 1 in vergelijking met foto 2.
De Ibrido Wax brengt makkelijk op en is ook makkelijk weer af te nemen. Tot nu toe erg blij mee.

Binnenkort de hele auto maar eens behandelen (had nu geen tijd).

Hartelijke groet,
Kees.