• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

moterkap vlekken

DTN1991

Detailing rookie
25 apr 2013
3
0
Bij mijn ford fiesta op de moterkap lijkt het net alsof er kalk druppen opzitten maar deze zijn in de lak getrokken.
En ik krijg dit er op geen manier uit. Ik heb het al met klei geprobeerd en alles maar het lukt gewoon niet.
Weet iemand hier nog een middeltje of een manier waardoor ik het eraf kan krijgen?

Bvd.

Gr danny

als ik een foto probeer te maken dan zie je de vlekken niet. En ik heb ook niet zo'n goeie camera dus daar kun je het gewoon niet op zien

als het witte vlekken zijn die er zijn ingetrokken kan het vogelstront zijn? Of de motorkap is een keer overgespoten waarbij de ammonia niet goed weggenomen is waardoor de lak plaatselijk vervaagd of weg is. Dat heb ik op het dak. Dan zijn het een soort kleine wolkjes op het dak.

Probeer deze maar eens : https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Professional_Polish_946ml_PB_PP32_101081

Lukt het hier niet mee dan zal de oorzaak van de vlekjes ergens anders dan 'kalk' liggen.

Het receptje kun je inleveren bij Carclean.com . Het is helaas voor eigen rekening.

;-)

Komt goed

hier zie je toch lichtelijk de vlekjes en die zitten dus bovenop de gehele moterkap

2013-04-25165006_zpsb760c2d5.webp

Lijken kalkvlekken te zijn. Met Pro. Polish van Poorboys of een licht ander polijstmiddel zijn deze te verwijderen.