• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mothers washmitt

dark devil

Detailing addict
25 dec 2008
119
62
38
hey ik heb een vraagje heb al lopen zoeken maar kon zo 123 niks erover vinden

ik heb de mothers washmitt alleen nu is mij vraag hoe maken jullie die schoon??
lijkt me niet dat die ook in de wasmachine kan ofwel ivm de haren
maar hoe dan een uurtje in een emmer met dreft ofzo??

grtz tim
 
ik spoel hem goed uit, keer hem dan binnenstebuiten en laat hem drogen op de verwarming. Dit doe ik al bijna een jaar zo zonder enkel probleem.

Toevallig gisteren 'per ongeluk' in de wasmachine beland met de poetsdoeken, maar dat was geen probleem.
 
Gewoon in de wasmachine. Ik was alle doeken zowel als de wash mitt in de wasmachine op 40 graden, extra ++ spoelen en op handwas. Centrifugeren op 1000rpm. Uiteraard af en toe een klein scheutje Cobra Micro restore concentrate en de doeken komen er bijna als nieuw uit!
 
de doeken doe ik ook in de wasmachine, gaat perfect alleen die washmitt dacht misschien dat dat niet mocht ivm de lange haren die die heeft:weetniet
 
Hoi,

ik spoel eerst de washmitt uit met lauw kraanwater en daarna gaat hij samen met de MF doeken en uitgespoelde pads op de miniwash bij 40 graden. Ik gebruik dan vloeibaar wasmiddel. Toerental staat bij mij op 1600. Washmitt komt er heerlijk zacht uit.
 
ik heb hem ook uit gewassen afgelopen weekend is weer heerlijk zaacht bendankt voor jullie reacties

grtz