• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mother's Wax Complete Kit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1975

Detailing rookie
22 jun 2009
14
0
Tijdens het bezoeken van de Mother's Wax website zag ik dat er verschillende kits zijn. 8-)

De vraag is makkelijk: waarom worden deze kits niet in NL geleverd? :-/

De kits die op de website staan zijn zeer compleet (vooral als je voor 1 merk wilt gaan).

Wat ook opvalt zijn de prijzen die daar gehanteerd worden 8-()) . Je vraagt je af waarom alles hier zo pepertje duur moet zijn. }:)w

De Reflections Kit is leverbaar klik
Dat had ik al gezien, mij gaat het meer om de andere kits, klik hier.

Kan me niet voorstellen dat er hier geen markt voor is, alleen de prijs voor zo'n set zal hier behoorlijk oplopen.
Het laatste zal wel bepalend zijn voor de afwezigheid van deze sets.

Lang leve de tax.:0

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij kunnen alleen los kopen en moeten zelf kits maken, ze komen wel alleen waarschijnlijk pas na het hoogseizoen vanwege de drukte. Misschien als er een gaatje is dat we ze tussendoor inplannen. :ja

:party :party :party :party :party :party

Da's mooi.
Komt die detailerbag ook in het assortiment?
Heb in een topic elders gelezen dat men er mee bezig was om deze ook op te nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.