• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Motorruimte Netjes houden

Excellent

Detailing trainee
19 aug 2017
29
45
Ik heb recent bij een dealer een auto gekocht met bouwjaar 2008 en deze werd spik en span afgeleverd met een super nette motorruimte. Hoe wordt dit gedaan en hoe kan ik dit behouden?
 
Niet gaan rijden :p

Ik neem aan dat er veel kunstof onder de kap zit? Dit kan je bijhouden met een dressing. Autoglym heeft een hele goede.
 
Ja, heel leuk. Dit forum is heel handig behalve de zoekfunctie. Daarbij heb ik enkele vragen en een heel forum doorzoeken is vrij lastig.
 
Dat begrijp ik wel maar ik bedoel de aantal hits wat je door moet spitten.:D 9 pagina's waar deze woorden in voorkomen is best veel.
Ik wil een (aantal) juiste product(en) bestellen bij CC en zoek eigenlijk alleen welke ik moet hebben. Met een how-to misschien erbij en klaar. Dan kan ik weer door met poetsen. :cool:
 
Dus je wilt dat wij het zoekwerk voor je doen?;)

De autoglym die zluytr noemde is een goede optie.. de niet kunststof delen zou je met apc+d van poorboys kunnen bijhouden, eventueel met wat borstels en kwastjes.
 
Nee hoor, je hoeft niet te zoeken voor me. Ik zoek iemand die het weet zonder te zoeken. ;)

Thanx voor de reply! Ik ga een zoeken in de shop voor apc+d van Poorboys.
 
Tip van flip; Vink de optie aan om alleen in de titels van topics te zoeken. :)

Anyways... Reinigen/ontvetten met APC+D ( 1:10 is al voldoende, kan jd zelf wat mee spelen. Met de verhouding dus. :) )

Effe de boel daarna afnemen met een vochtige doek om APC-residu weg te halen.

Kunststofdressing aanbrengen. (AutoGlym - Vinyl & Rubber Care, of gewoon een fles Autofinesse - Revive die je dan ook zonder vlekken en dergelijke op ongelakt kunststof en rubbers op het exterieur kan gebruiken.

Pindakaas.
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie