• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

En dan, ja dan beste leeskijker, is het qua poets/detail werk voor nu even op.

het enige wat nog rest zijn wat plaatjes van de tot dan toe opgebouwde detail spulletjes.

[ATTACH=full]174985[/ATTACH]

[ATTACH=full]174986[/ATTACH]

[ATTACH=full]174987[/ATTACH]

[ATTACH=full]174988[/ATTACH]

[ATTACH=full]174989[/ATTACH]

[ATTACH=full]174990[/ATTACH]

Onderstaande is misschien een wat vreemde eend in de bijt hier, je kan er kleine (auto) onderdelen mee reinigen tot in de kleinste hoekjes en gaatjes.

[ATTACH=full]174991[/ATTACH]

In de afgelopen jaren ben ik met name bezig geweest met de technische kant van de Volvo, net voordat we weer een cliëntenrit zouden gaan doen ná de Covid periode bleek de koppakking de pijp aan de welbekende Maarten gegeven te hebben.

Ik besloot daarop het motortje te gaan lichten en ook de gehele voorwielophanging te demonteren, door de loop van de jaren had ik al één en ander verzameld om dat te vervangen voor bijvoorbeeld gepoedercoatte onderdelen.

Als ik nog wat tegenkom wat de moeite waard is meld ik mij weer, en anders pak ik de draad hier weer op bij een volgende ronde detailen aan Mr Moose.