• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mrwhoopie aan de poets

mrwhoopie

Detailing trainee
27 feb 2018
30
40
45
Al heel lang een amateur detailer of gewoon iets fellere poetser dan de buurman :D
Jaren geleden begonnen met producten van Meguiars te kopen zelfs de DA en dacht toen dat dat het beste was wat er bestond (in het land van de blinde is éénoog koning),daarna Chemical Guys er bij gekomen, toen werd me al duidelijk,ok,die amerikanen verkopen veel meer en spelen in op mijn onkunde, ze hebben een product voor alles :p, dan ook auto glym ontdekt maar dat is met wisselend effect geweest, ondertussen is flex my weapon of choice en Koch polijstmiddel en dan enigma wax van angelwax en dodjuice producten, ik lijk wel een man in de midlife ik kan geen product meer trouw blijven,ik heb onlangs een cabrio bijgekocht en zo een stoffen dak is toch iets nieuws voor mij en ik hoop hier wat info te winnen.

Welkom Rob, tof nog een landgenoot en Saabforumlid erbij, laat ze hier maar eens wat foto's zien van je prachtige cabrio!

Veel leesplezier hier en succes met de behandeling van je tweede verslaving...

Welkom Rob, tof nog een landgenoot en Saabforumlid erbij, laat ze hier maar eens wat foto's zien van je prachtige cabrio!

Veel leesplezier hier en succes met de behandeling van je tweede verslaving...
Hey David,wat leuk om nog een Saabforumlidvhiee tegen te komen,als het weer wat beter is ga ik er eens werk van maken en dan post ik hier wat foto’s ; )