• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Muffe geur

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.271
168
45
Nuland
Lijkt me niet dat “maskeren” een oplossing voor lange termijn is. Voor korte termijn of incidenteel kan het prima werken. Schoonmaken met daarvoor bedoelde producten gaat je denk ik beste helpen.

Giltix

Detailing addict
9 okt 2017
267
50
20
Limburg
Schoonmaken is altijd beter, maar heb je de auto als een laten luchten? (Alle deuren open, op een redelijk zonnige dag).
Het zal je verbazen hoeveel van de geur je daarmee uit je auto haalt. Soms zijn het ook luchtjes die mee de auto in worden genomen en simpelweg blijven hangen.

• Leuk
Reactions: Vinc_94

Raphie

Detailing trainee
7 dec 2018
68
45
Valet pro interieur reiniger bestellen, in de auto nevelen, nachtje laten intrekken en alle geur is afgebroken, soort febreze on steroids, werkt PERFECT. Wel eerst de auto goed uitzuigen lappen met een emmertje APC sopje.
Auto ruikt dan weer als NIEUW, ipv zo’n smerige parfum maskeringsdamp annex toiletreiniger, die direct op je borst slaat. Dat vind ik ECHT smerig autoparfum bahh.....

• Leuk
Reactions: Vinc_94

Raphie

Detailing trainee
7 dec 2018
68
45
Yep dat is em! Echt fantastisch product, ook wanneer je muffe honden, macdonalds of rokers auto onder handen moet nemen. Die gore kleffe macdonalds damp krijg je er ook perfect mee weg.

• Leuk
Reactions: Vinc_94 and Brad

Zluytr

Detailing guru
25 nov 2014
3.413
178
37
Een mcdonalds auto met een gore kleffe mcdonalds damp...

6494C695-3C55-452A-A61C-0C75AA93A908.jpeg

Ik heb de geur van mcdonalds nog nooit als onaangenaam ervaren, maar goed dat er een middeltje voor is ;)

• Leuk
Reactions: tamer and Vinc_94