• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Multifunctionele toepassing van auto poetsproducten

Kermit

Detailing rookie
16 jul 2008
47
0
Gisteren weer het 8-()) effect gehad.

Oud digitaal cameraatje, verweerd en bekrast display. Camera stond te koop en iemand wilde deze op komen halen. Ik zei dat ik wel wilde proberen het display mooi te maken. Ik eerst met de Plast X van Meguiar's aan de gang. Het display sloeg helemaal wit uit... Het resultaat was beroerd. Oeps, nu persoon maar mailen dat 'goede staat' een iets minder goede staat is geworden. Voor 15 € is het geen geld, maar toch zonde.

Toen poorboy's polish geprobeerd. Net binnen, een maagdelijke fles. Ik boenen en boenen. En tot mijn grote verbazing heb ik het display helemaal strak gekregen. Verbluffend!!!

Hoogglans witte keuken onlangs ook met NXT shampoo afgenomen. Glans!!!

Kortom, ik gebruik mijn collectie nu bijna overal wel voor. Vrouw begint te snappen waarom mijn collectie zo groot wordt :grinning:
 
@Tim De polish was een goed tip van je! Pakketje was fraai en op tijd binnen gekomen!

Keep up the good work! :)^
 
NXT glas cleaner maakt streeploos en perfect schoon. Ook de ramen binnen/buiten van het huis. Gaat stukken sneller dan dat gelummel met een spons en trekker + zeem. :cool:

Poorboys SSR 1 werkt ook goed op je gootsteen en spoelbak. :ja
 
vindt die glascleaner toch wat te duur voor mijn ramen in huis, die maakt de misses maar mooi schoon met een sopje, trekker en zeem.
 
Tja, laat dat 'nog even' maar weg... De glasscleaner die ik koop blijkt beter dan wat zij koopt (dat blijft dus staan) en wax werkt ook erg mooi op tegels in de badkamer, spiegels en wastafels. De All metal polish en wheelwax doen het weer mooi op RVS, et cetera... :grinning:
 
Meguiars APC: in en rond de keuken
Meguiars Super Degreaser: In en rond de keuken
Meguiars Glass Cleaner Concentrate: Ramen, spiegels, glazen tafel.
All Metal Polysh: rvs gaskookplaat.
Div. waxen: Spiegels in de douche
Chemical Guys Coconut Scent: In het hele huis
MF doeken: gebruik door het hele huis

Ik heb dus de Detailer lijn produkten in een klein sprayflesje gedaan dat onderin de keukenkast staat voor moeders de vrouw.

:D
 
Dus om te voorkomen dat de spiegelkastjes in de badkamer beslaan is waxxen de oplossing? :weetniet UQD van Meguiar's schijnt te werken maar dan tijdelijk.
 
Of het tegen beslaan van spiegels werkt weet ik niet (heb een goed werkend ventilatiesysteem hier) maar het werkt voortreffelijk tegen waterspetters e.d. De spiegel zit hier vlak achter de wastafelkraan, dus dat spettert nog wel eens bij het handen wassen. Dat was nog wel een gedoe met glasscleaner om het weer streeploos te krijgen, maar sinds de wax erop zit is het een kwestie van even een handdoekje erlangs en het glimt weer! :cool:

Proberen kun je het altijd, de spiegels gaan er sowieso mooi van glimmen! Uiteraard wel éérst even goed schoonmaken.
 
Dit topic wordt steeds mooier. :D :D Het forum is van CARclean, maar in deze trant krijgen we binnenkort show offs / projecten van 'kleien op de keukenkastjes', 'Black Hole voor de ultieme wetlook op het granieten aanrechtblad' en de rotary in de badkamer :grinning: :grinning: :grinning:

Uiteraard dan wel graag met foto's !!!!:D :D
 
:) Oja, de nxt wax gaat ook nog een keer op mijn hoogglans keuken :grinning: Ga wel eerst proberen op overgebleven stuk. En op detailingforum gezien dat iemand zijn bad had gepolished om aanslag en krasjes te verwijderen. En ook mijn mountainbike doet het goed op mijn poetsspullen.

In de Allerhande las ik trouwens vanochtend dat insmeren van een spiegel met scheerschuim en uitwrijven met een MF het beslaan voorkomt. Dus ook scheerschuim aan de binnenzijde van het voorruit... :D
 
Alleen als je auto er zo uitziet...:grinning:

burning-man-cat-art-car.jpg
 
Hmmmm, ik had net een ingeving.....

Zou je misschien de EZ Wheelcleaner ook kunnen gebruiken om de WC pot mee schoon te maken.




















Als dat zo is dan kan ik hem beter verstoppen voor de vrouw :D :D :D
 
AMP voor de kranen en dergelijke
NXT glascleaner voor de ruiten en spiegels
Meguiars M21 voor de douches en spiegels, loopt het water er zo vanaf
...
 

Vergelijkbare onderwerpen