• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na jaren volgen..

Svenjansen1990

Detailing addict
30 mei 2010
16
50
Beste Forumleden,

Na vandaag ook maar eens een profiel aangemaakt, In de afdeling Show off al een tijd lang alle schitterende poetsresultaten gevolgd.
Ik ben dus Sven Jansen, 19 jaar en zit nog op school (HBO) mijn vader heeft een Audi A6 Facelift model.
Ik ben de gene die hem onderhoud en die hem tankt etc (ik breng hem zelfs weg voor tot nu toe helaas de vele garagebezoekjes)

De auto gaat als het goed is de komende zomervakantie ook op voor een poetsbeurt,, uiteraard done by me.. in het deel Projecten, staat een berichtje van me, hoe te handelen.

Hoop een leuke tijd hier te hebben, en weldra de foto;s van een gepoetste Audi te kunnen plaatsen in het Show off topic:P

Ook uit de kast gekomen Sven :-b Welkom hier :jippie.

Expertise genoeg hier op het CC forum om je van dienst zijn bij vragen.
Kijk uit naar je show off binnenkort :ja

Beste Cor,

Haha ja ik ben er uit hoorxD

Maar dank je voor de support, hoop het snel te kunnen plaatsen.. echter, mn vader vind het al goed als hij door de wasstraat gaat en de matjes uitgeklopt worden, en aangezien hij met rijden een druk baasje is (of eigenlijk ik als ik vrij ben) zal het nog wel een klein tijdje kunnen duren:P

Welkom,

Na de eerste aanpak je vader nog maar eens vragen wat hij er van vindt ....
Het is overigens een heel besmettelijk virus :-&

Hans

Haha die wasstraat mentaliteit ook:P

Haha nee hoor, hij heeft hem er nognooit in gedaan, alleen ikzelf wel een keer:O Afgelopen winter,, het was te erg met de auto,, hij is blauw, maar hij was wit geworden van de pekel, en ik wilde dat de onderkant werd gespoeld met al die zouttroep op de weg.

Dit ewas echter wel een goede, en zeker ook niet goedkope beurt:P en hij is er niet heel erg gekrast van geworden.

Verder ja,, ach, ik ga mn best er op doen komende maanden:P