• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na lang meelezen, biecht ik op.. ook ik ben verslaafd...

Ice_Princess

Detailing rookie
26 aug 2009
49
0
Na lang te hebben meegelezen hier op het forum en de shop bijna elke dag wel te hebben uitgeplozen, meld ik me toch maar hier aan. Ik biecht op, ook ik ben verslaafd...

Wie ben ik:
- Angéla aka Ice_Princess
- 22 lentes jong
- wonende in Heemskerk en Haarlem
- zojuist afgestudeerd in marketing en nu druk bezig met zoeken naar een baan
- relatie

Wat rijdt ik:
- Ford Fiesta 1.6 16v gt uit 1995, metallic zwart plus een beetje motip :sob: (auto had veel roest toen ik haar kocht, nu alle roest vervangen door nieuw staal en tijdelijk in de motip)
- Sinds kort verlaagd met een H&R schroefset (5,5cm omlaag) en DOTZ wielen in custom kleur (matzwart).
- Toekomstplannen zijn in ieder geval bumpersset aanpassen/cleanen, stalen custom made wielkastverbreders en sideskirts aan lassen, Peugeot 106 koplampen en verlengde motorkap en overspuiten in strak uni zwart. Verder nog genoeg toekomstplannen, maar eerst eens zorgen dat de buitenkant af komt.

Naast de Fiesta rijd ik ook zo nu en dan in de auto van vriendlief, een Audi A4 uit 1995. RS4 bumperkit, airride, Harry Hausen 19 inch velgen met gepolijste inox lip etc.

Sinds ik deze auto gekocht heb (oktober 2008) begonnen met mijn voorraad detailing producten. Eerst een international kit bag van Meguiars aangeschaft hier bij Carclean, want daar zou alles wel in passen o:). Niet dus... binnenkort een huisje voor mijzelf en vriend dus dan maar eens een mooie opbergruimte maken in de schuur. De international kit bag is overigens zeer handig voor op de shows.

Mijn collectie op dit moment:
- Meguiars International Kit Bag
- Meguiars Gold Class shampoo
- Meguiars Gold Class wax
- Meguiars step 1 Paint Cleaner
- 3x Meguiars microfiber doek
- Meguiars Watermagnet
- Meguiars washmitt
- Meguiars gele pad
- 2x Meguiars even coat pads
- enkele microfiber doekjes van de aktion voor mijn deurposten, onder motorkap etc.

Vandaag bijbesteld:
- Grootverpakking Poorboys Spray & Wipe
- Poorboys clay
- Poorboys Wheel sealant
:kado Lake Country Red Finishing pad
:kado Cobra Blue All purpose microfiber

Op mijn verlanglijstje staan nog:
- Enkele nieuwe microfiber doeken, ben er nog niet helemaal uit en wil eerst nog even langs bij carclean om te voelen
- Nieuwe droogdoek
- Sprayflessen
- DAP500 met bijbehorende pads, cleaner, polijstmiddel etc.

Tevens ben ik nog op zoek naar een middel om de inox rand van de velgen van mijn vriend aan te pakken. Er is wat pekel opgekomen en nu heeft hij allemaal doffe plekken en lichte roestpuntjes. Durf niet zo goed met zo'n powerball aan de slag te gaan, vooral omdat de meeste plekken precies op de scheiding tussen rand en het zwarte hart zitten. Mochten jullie de gouden tip weten, dan hoor ik het graag.

Na een lang verhaal hier dan wat foto's:
Rechts.jpg


6juniajsemmen2.jpg


Greetz, An
 
Welkom op dit forum. Ben niet zo van de spoilers, maar jouw auto staat er strak bij.
 
Thanxz voor de tip, we hebben idd al wel geprobeerd met all metal polish het weg te krijgen en het is al flink verbeterd, maar wij weten dat het er zit en we irriteren ons er echt aan...
 
Hihi ja bij mijn auto werk ik het liefste met metaal, kun je mooier cleanen zonder kans op scheuren dan bij polyester... vooral met het oog op de verlaging die eronder zit.
 
Hoi, Angela.

welkom hier en een van de weinige dames die poetsen aan een auto denk ik zo !!!!
Mooie auto's zeg. En het bijhouden zal wel lukken met deze site . Succes.

Groeten van Gerrit.
 
Dat zijn de meeste mannen inderdaad niet gewend haha. En ze staan je al helemaal vreemd aan te kijken wanneer je in je bikini voor de deur je auto een complete detailbeurt geeft :roll

En het bijhouden gaat zeker lukken, zit bijna elke dag nu wel op het forum allerlei topics te lezen en aanstaande donderdag bij tim zal wel weer een dure dag worden hihi.
 
Welkom op dit forum.
Weer een vrouw meer. Met hoeveel vrouwelijke poetsfanaten zijn we nu?
Jammer voor mij dat die vrouwen zo ver weg wonen. :(
 
Vandaag even bij de mannen van carclean geweest samen met vriendlief en moet zeggen dat het toch wel heel erg verslavend is al die potjes en flesjes die ze daar hebben staan. Eerst even gekeken naar het slachtoffer in kwestie (de audi) en toen spullen bij gaan zoeken.

We zijn met het volgende naar huis gegaan:
- DAP 500
- CCS orange light cutting pad
- CCS white polishing pad
- CCS green light polishing/finishing pad
- CCS black finishing pad
- White polishing euro hand applicator
- Red ultrasoft finishing round hand applicator
- Unicone black finishing cone
- Monello Mezzo polish
- Monello Finale polish
- Poorboys Blackhole 473ml
- Poorboys Natty's Blue
- Poorboys Super slick & suds shampoo 3780ml
- Poorboys APC 946ml
- Poorboys Bug Squash 473ml
- Meguiars Marine Metal polish
- Poorboys Deluxe Mega towel groen
- 2x Poorboys Deluxe Mega towel koraal (waarvan 1:kado )
- Dodo juice fantastic fur
- Carrand supreme drying towel :kado
- Cobra Bone spons
- Meguiars triple duty brush
- 3M tape in 25mm en 38mm
- Proefmonster anti fog :kado

Aanstaande zaterdag gaan we de audi geheel onder handen nemen en dan zal ik wel wat foto's maken en ook van onze explosief gegroeide collectie o:)