• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Naden sunroof/schuifdak (MB W211)

Bart009

Detailing addict
3 mei 2009
64
52
Beste allen,

Na jaren van afwezigheid ben ik weer 'terug'. Ik ben sinds drie weken in het bezit van een hele mooie witte E500 uit 2004 met slechts 82.000 km op de klok en die moet mooi en strak blijven dus ik ben weer lekker aan het uitzoeken bij CC :).

Nu keek ik net naar de buitenste naad van mijn schuifdak en viel het me op dat dit niet meer mooi gaaf is en bedacht ik me dat ik hier wellicht iets aan moet gaan doen om lekken te voorkomen. Het is echter volgens mij geen rubber maar een soort stof, het stof dat ook aan de carrosserie-kant van je portieren zit. Voor de duidelijkheid heb ik er maar een foto van gemaakt :). Voor de duidelijkheid: het gaat om de buitenste zwarte rand tegen het dak aan.

Waar zou ik dit het beste mooi mee kunnen houden?

Alvast bedankt!

20170202_170957.jpg