• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nano skin

als je even zoekt via het forum en daar niks mee vind, dan denk ik dat niemand hier er ervaring mee heeft.

Ook via google niks te vinden over gebruikers ervaringen?

zal ik wat meer info geven , het is een soort polyshave pad , wat doet het , hetzelfde als kleien ,enkel retesnel , goed detailer sprayen en op de dap scrubben
je moet wel oppassen , als je de dap zou stilzetten op de lak dan krijg je marring , als je ergens nog maar heel eventjes stilstaat dan heb je marring ! , je moet dus snel en voorzichtig te werk gaan ,

het is wel veeeeeels te duur ! , hier in belgie kost een setje bij de kleinhandel 125 euro , pad-doekje-klein beetje lubricant

ik dacht dat c pro het nu ook in het gamma had ? echter wel veels goedkoper , 16 pond per pad