• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Reactivating shampoo vc Gyeon Bathe+

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
Hey,

Ik gebruik al een tijdje tot volle tevredenheid de bathe+.

Ik overweeg een coating Si3D te zetten tijdens mijn verlof.

Nu heeft nanolex hiervoor de onderhoudsshampoo reactivating.

Ik veronderstel echter dat de bathe+ net hetzelfde doet? Zou zonde zijn om mijn resteren 700ml niet te kunnen opgebruiken...

Hey hallo,

Ik heb de Reactivating Shampoo recent gebruikt op een auto met Si3D. Echter was de beading én sheeting zonder wassen nog steeds belachelijk goed en ná het wassen niet anders. Ik kon dus niet opmerken of de shampoo zelf iets achterliet, maar dat lijkt mij wel aangezien dit spul net als Bathe+ lijkt te werken.

Ik heb de Bathe+ nu 1x gebruikt op een auto met Mohs + Booster en hier merkte ik weer wél dat de Bathe+ iets toevoegde aan sheeting en beading. Dit komt omdat ik de Mohs of Booster niet zo lekker vind sheeten als de Si3D en dit na het wassen met Bathe+ wel beter was.
(Echter heb ik irritante vlekken en dergelijke omdat ik blijkbaar te laat was met afspoelen. Mooi kl*te!)

Ik heb vernomen dat de Bathe+ silica bevat en daardoor zijn beschermende eigenschappen goed kan laten hechten.
Van de Reactivating vermoed ik ook dat er iets in zit wat de hechting bevorderd.

Naar mijn idee kan je de Bathe+ gewoon over de Si3D gebruiken en zal je de coating ietsjes ontzien van slijtage en dergelijke.

Greetz