• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Trim Rejuvenator voor externe raamrubbers?

Niemand? Ik heb het gevoel dat er maar zeer weinig mensen de nieuwe formule Trim Rejuvenator gebruiken, terwijl het toch wel een fantastisch product is. Ik denk niet dat ik mijn 200ml ooit zal opkrijgen. Ik heb de Gyeon Trim nog staan in gesealede verpakking doordat ik het nog niet nodig gehad heb. Het houd me wat tegen omdat de Nanolex het heel goed doet op plastic trim en omdat ik niet weet wat ik na 1 jaar moet doen bij het heraanbrengen van een nieuwe laag Gyeon trim.

Voor de rubbers zoek ik ook iets dat zo duurzaam is met mooi resultaat. De 303 Aerospace Protectant heb ik waarschijnlijk verkeerd aangebracht. Ik moest eerst met melamine sponjes de bovenlaag verwijderen voordat ik de dressing kon aanbrengen op de buitenste raamrubbers.

Alvast bedankt.