• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nattys blue crumble uncrumbled.

EdZ

Detailing rookie
22 sep 2017
8
15
Simpele tip om de crumble versie weer terug te krijgen naar een nette natty.

Doe de inhoud van het potje in een schaal of kom. Verwarm deze " au bain marie". Niet te heet maar het geheel moet wel vloeibaar worden. Roer met een lepel door om alle stukjes op te laten lossen. Je ziet op een gegeven moment dat het product gaat scheiden. De olie komt nu boven drijven. Tijd om af te koelen. Zet dezelfde schaal met product in de gootsteen met koud water. Blijf nu roeren tot het product de olie weer heeft geabsorbeerd. Het moet nu weer een egaal blauwe kleur hebben en de olie moet niet weer opnieuw te zien zijn. Het goedje is iets dikker maar nog steeds vloeibaar. Het kan nu terug in het orginele potje. Verder afkoelen op kamertemperatuur ( met deksel los er op) .
Klusje zou totaal niet meer dan 15 min in beslag moeten nemen. Succes.
 
Welkom, veel leesplezier hier.
Staan heel veel tips and tricks her en der verspreid in/op het forum. En uiteraard ook aardig wat do's en don'ts.
 
Hier is toch al een topic over? :D

Welkom op het forum.

Ik had al rond gezocht op het net . Geen geslaagde resultaten kunnen vinden. Verbrande wax of idd gesepareerd. Textuur op deze manier word als roomboter achtig. Hier op het forum heb ik deze topic niet kunnen vinden. Als ie er is met hetzelfde of beter resultaat. Dan sorry voor dubbele topic.
 
Dit was voor mij de eerste keer en een beetje een probeersel. Heb verder totaal geen ervaring met waxen verwarmen sorry. Maar er zijn vast mensen hier die je vraag kunnen beantwoorden. Plaats hem evt in apart topic. Succes