• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's Paste, Blue Velvet wax of Purple Haze ?

AVN

Detailing addict
8 dec 2012
61
65
Vraagje, de bodem van het potje Poorboy's Natty's Paste wax is bijna bereikt en zit nu te kijken wat te kopen, hetzelfde of is er inmiddels wat beters op de markt ?
Gaat gebruikt worden op een donkere Lotus en een rally blauwe Subaru, ben op zoek naar een goede glans en wetlook.
Na sommige wasbeurten gebruik ik Red mist om de wetlook een boost te geven.
Ben niet ontevreden over de Natty's Paste wax hoor maar als er iets is wat nog betere resultaten geeft sta ik daar voor open, ik kwam zelf uit op Blue Velvet wax of Purple Haze na wat zoekwerk.
Wat denken jullie ?
 
Worden deze auto's in alle jaargetijden gebruikt? Staan de auto's binnen of buiten? Hoeveel wordt er gereden?
De Lotus wordt het meest in de zomer gebruikt, de Subaru in de winter/herfst/en af en toe in de zomer.
Staan tussendoor in een garage, de Lotus staat er nu in en zal van het voorjaar weer naar buiten komen. en er wordt rond de 5.000 km per auto gereden.
 
De Gyeon is inderdaad een erg goede wax. Lees wel even goed de handleiding, de applicatie is namelijk net wat anders dan bij de meeste waxen.
Doosje met spullen en de wax binnengekomen, alleen handleiding slecht leesbaar op het flesje ( zat een sticker op welke 80% van de tekst weggehaald heeft..)
Maar ik denk gelezen te hebben dat je pas n 30min. kan uitpoetsen is dat correct ?en na 12 uur een tweede laag of iets anders eroverheen kan smeren?
 
Je moet niks, maar het zal de standtijd van de wax ten goede komen.

Iemand van het forum vertelde mij dat ik het moet zien als verf. Hoe beter de ondergrond, beter het eindresultaat.
 
  • Leuk
Reactions: AVN en RoyR