• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's paste wax black over Collinite 845?

Skip

Detailing addict
3 nov 2008
69
52
Is dit mogelijk? Ik heb mijn wagen 2 week geleden gedaan. Kleien, Scholl S20 op spiderpad, blackhole, Collinite 845.
Heeft het nu nog nut om de Natty's er op te doen? Of is dit wat overkill?

groet, Skip.
 
Hey Skip :)

Is het mogelijk? Ja hoor! :p
Heeft het veel zin? Denk het niet! ;)

Polijsten met S20 (wat al ietsjes maskeert) gevolgd door een glaze (die veel maskeert indien je de lak niet optimaal kreeg met polijsten) vind ik al overkill en eigenlijk zonde van je tijd en product, afgetopped met een wax die eerder een glasachtige glans geeft i.p.v. een wetlook... vervolgens daar weer een wax (Natty's) overheen smeren die wat voor je donkere kleur zou kunnen doen, maar de lak zit al bomvol oliën van de glaze?

Qua effect denk ik niet dat het veel zou doen aan je glans. ;) Nóg een laag wax aanbrengen geeft ook niet een dubbel zo dikke laag, dus veel rek je de standtijd ook niet op.

Maar... Alles mag! Give it a go. :p
 
  • Leuk
Reactions: Skip en Rémon