• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Natty's Red - Limited Edition is nu beschikbaar voor pre-order! Zending komt eind juli binnen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.673
200
Berkel en Rodenrijs
poorboyslogo.gif

Natty's Paste Wax Red - Limited Edition is nu beschikbaar voor pre-order! Zending komt eind juli binnen!

101115.jpg
Speciaal voor de Natty's en carnauba-wax fans heeft Poorboy's World een gelimiteerde versie van Natty's gemaakt: Natty's Paste Wax Red - Limited Edition.

De speciale samenstelling van de 'Red' geeft een bijzondere 'finish' aan elke kleur met een geweldige diepte, glans en natheid die door geen enkele wax in dit segment te evenaren is! :no

Natty's Red heeft dezelfde eigenschappen als haar zusjes: 'easy on - easy off', zon of schaduw, zeer duurzaam, een prima UV-Filter en een onweerstaanbare geur van wilde aardbeien. :heart_eyes:

Poorboy's heeft maar 1000 stuks laten produceren en wij krijgen hier maar liefst 75 stuks van! Wil je ook een exemplaar voor in je verzameling? Wees er dan snel bij! :star

De Natty's Red is alleen verkrijgbaar in de normale verpakking, dus niet de extra brede verpakking.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tim is het de bedoeling dat je hier je naam in een lijst kan zetten zodat jy een potje opzij houdt voor de persoon..?
 
Laten we hier dan maar een lijstje opstellen. Misschien wel net zo overzichtelijk voor Tim en ook anderen die het willen hebben.
Anders verschijnt er overal een bestelling op. En is het een stuk moeilijker nagaan wie besteld heeft.
Ik zag her en der op het forum dat er al een aantal mensen waren die een potje gepre-orderd hebben.
Dat zal ik dadelijk wel even nakijken en die ook op de lijst zetten.

1 B.K.
2 bassochist
3 Joost
4
5
6
7
8
9
10
 
1 B.K.
2 bassochist
3 Joost
4 Sportline
5 Jeroentje
6 Peter Jansen
7 A6-Red
8 Snitser
9 goku3
10 Sven S8
11 sjoerdnijhuis
12 MrSandman
13 Dibbuz
14 ladybug
15
16
17
18
19
20

Ik heb een aantal topics nagelopen waarin mensen hadden aangegeven deze wax te willen reserveren.
Volgens mij heb ik ze allemaal op de lijst gezet. Mocht dit niet zo zijn dan wil dat niet zeggen dat jouw reservering is komen te vervallen. Dan wil ik je graag verzoeken om jezelf even op de lijst te zetten. Dus gewoon copy paste!
Ik ben er tevens vanuit gegaan dat diegene die al een reservering gedaan hadden 1 potje afnemen.
Zo niet? Pas dit even op de lijst aan anders ontstaat er een scheef beeld van de hoeveelheid die nog beschikbaar is.
 
1 B.K.
2 bassochist
3 Joost
4 Sportline
5 Jeroentje
6 Peter Jansen
7 A6-Red
8 Snitser
9 goku3
10 Sven S8
11 sjoerdnijhuis
12 MrSandman
13 Dibbuz
14 ladybug
15 Patrick
16
17
18
19
20
 
]1 B.K.
2 bassochist
3 Joost
4 Sportline
5 Jeroentje
6 Peter Jansen
7 A6-Red
8 Snitser
9 goku3
10 Sven S8
11 sjoerdnijhuis
12 MrSandman
13 Dibbuz
14 ladybug
15 Patrick
16 Knopjes (heeft al besteld)
17
18
19
20

Hij is te bestellen en dat heb ik meteen maar gedaan. :)^ Samen met wat ander spul natuurlijk!
 
Iedereen kan hem het beste in een order meenemen op onze site:

Dit is de link naar het product:

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Nattys_Paste_Wax_Red_Limited_Edition_225gr_PB-NPW-RD_101115
 
Misschien eigenlijk een stomme vraag, maar hoe lang is zoiets als een wax nu houdbaar?? Of verliest dat nooit zijn werking??

Doordat er bijvoorbeeld zuurstof bijkomt, of maakt dat niks uit??

Groet, Peter
 
:star Zolang het product niet uitdroogt blijft het jaren houdbaar, dus deksel erop, niet te warm bewaren, niet laten bevriezen en er is niets aan de hand!
 
Dank je voor de lijst Joost! :cool:

Tim, in all fairness, is het geen goed idee als je even een seintje geeft al het binnen is, en dan eerst de mensen uitlevert (of apart houdt) die al hadden 'ingetekend' op het forum?

Het zijn er genoeg, maar je weet nooit natuurlijk. Zou jammer zijn als hij op de valreep weggekaapt wordt door anderen.

Wel een beroerde wisselkoers trouwens $2,- = €5,- :p
 
Ik ben op advies van diverse forumleden aan het kijken naar een wax. Ik had zelf al de PB Natty's Paste Wax Blue in gedachten. Wat kan ik van de Natty's Red limited edition extra verwachten ten opzichte van de blue.
En dan bedoel ik niet dat de ene blauw is en de ander rood :D

Het is natuurlijk leuk een potje te hebben waarvan er maar 1000 worden gemaakt. Dan verwacht ik toch wat speciale eigenschappen ;)
 
JWMK5 zei:
Ik ben op advies van diverse forumleden aan het kijken naar een wax. Ik had zelf al de PB Natty's Paste Wax Blue in gedachten. Wat kan ik van de Natty's Red limited edition extra verwachten ten opzichte van de blue.
En dan bedoel ik niet dat de ene blauw is en de ander rood :D

Het is natuurlijk leuk een potje te hebben waarvan er maar 1000 worden gemaakt. Dan verwacht ik toch wat speciale eigenschappen ;)

Van de website:


Natty's Paste Wax

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Natty's Paste Wax is a very unique Carnauba wax that is long lasting and so simple to use. Natty's Paste Wax gives incredible clarity to any color, as well as protection from UV and the environment.

  1. * Easy On/Easy Off
    * Carnauba Paste Wax
    * Use in Sun or Shade
    * Long Lasting Formula with Patented UV Light Absorbers
    * Super Clarity, Protection and Depth for all Finishes, Colors and Vehicles

Natty's Paste Wax - Red


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

This is a special formulation to enhance any color finish with depth, gloss, wetness, and slickness not seen in any other wax. It still has the Natty's easy on and easy off characteristics, as well as the Poorboy's incredible and irresistible scent of Wild Strawberry.


Natty's Paste Wax - Blue

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

A slightly different formulation of our regular Natty's, made for Dark colored cars to give an extra boost in depth and shine. Just like before, Natty's Blue can be applied in sun or shade and is still the easiest paste wax to apply and remove.




Ik denk dat het als het je verder niet vreselijk boeit ook de Blue kunt nemen. Red is leuk om erbij te hebben, en het ruikt lekker naar aarbeien!
 
Sven S8 zei:
Dank je voor de lijst Joost! :cool:

Tim, in all fairness, is het geen goed idee als je even een seintje geeft al het binnen is, en dan eerst de mensen uitlevert (of apart houdt) die al hadden 'ingetekend' op het forum?

Het zijn er genoeg, maar je weet nooit natuurlijk. Zou jammer zijn als hij op de valreep weggekaapt wordt door anderen.

Wel een beroerde wisselkoers trouwens $2,- = €5,- :p

Ik kan ze in het systeem niet apart houden, mensen zullen ze echt moeten reserveren via onze site. Mochten ze opraken en niet iedereen van het forum heeft besteld dan kan ik ze even intern reserveren en vrijgeven aan de mensen.

Beroerde wisselkoers?

Natty's Red = 21 dollar, hier 23,99.

38% transportkosten + 19% BTW + Inklaring en een wat marge voor ons (die we weer weggeven door te korten op verzendkosten).

$ 21 / 1,57 = € 13,40 * 1,38 = € 18,46 * 1,19 = € 21,97. De rest is wat inklaring en onze eigen onkosten.

Is te doen toch?
 
Er stond een :p achter hoor Tim... :D

Ik verwees even naar het prijsverschil op de PB site, daar is de Red $2,- duurder an de White & Blue, hier €5,-. Ik snap best dat er nog een hoop bijkomt, en dat je Amerikaanse prijzen (helaas) niet letterlijk kunt vertalen.

Misschien moet je de fabrikanten van autoverzorgingsproducten eens wijzen op het goede gebruik van autofabrikanten om de inkoopprijzen wat te verlagen voor buitenlandse dealers... :grinning: