• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

New kid on the block

Gerwin

Detailing addict
10 okt 2013
54
65
36
Goedenavond allen,

Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Gerwin, ik ben van bouwjaar 1988 en woonachtig op de mooie Veluwe. Al jaren gek op auto's, van alles in bezit gehad op auto gebied van Daihatsu Charade tot Maserati 422 Biturbo. Wel altijd een BMW man geweest en heb dus vanaf me 18e jaar altijd een BMW gehad. Dit begon met een 320/6 van 1978. Deze heb ik nog steeds in mijn bezit, met daarnaast een 323i van 1980, een 735i Exe van 1985 en mijn daily, een 740i van 1995.

Ik ben al jaren actief op het gebied van polijsten en poetsen, maar alles op een redelijk ouderwetse wijze en met spullen van Riwax. Ik hoop mij op dit forum wat verder te verdiepen in het cleanen van mijn "cars" en een boel tips en tricks op te doen.

Bij een voorstel rondje horen natuurlijk ook foto's...

1985_BMW_735i_1.webp

20090701_Sleutelen_1.webp

Laatst bewerkt door een moderator: