• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

newbie in poetsland

inge

Detailing addict
26 nov 2012
928
65
Hallo,

Ik ben Inge en woonachtig te Utrecht. Van echt autopoetsen heb ik nog geen kaas gegeten - mijn vorige auto ging regelmatig door de wasstraat of met de hand mbv wax shampoo. Een enkele keer werd hij in de turtle wax gezet.
Nu bij de aanschaf van een nieuwe auto (Skoda Citigo- spring green)wil ik mijn poets regime wat intensiveren en heb dus inmiddels al het nodige aan nuttige tips op het forum gelezen.

Aan bestellingen plaatsen ben ik helaas nog niet toegekomen daar de auto voorlopig nog te vaak (verplicht) in de garage staat - ivm letselschade waardoor de Citigo er kwam. Het is dat ik nog niet heb uitgevonden hoe een foto in te sluiten anders had ik een afbeelding van de auto erbij gedaan. Verder moet ik ook voor mezelf nog uitmaken wat ik als eerste aan moet gaan schaffen. Ben hem nu wel deeltje voor deeltje in de was aan het zetten - gewoon van de Lidl want beter iets dan niets....

Voorlopig ben ik erg blij met alle informatie die er hier te vinden is - toppie! gewoon.

Groetjes Inge

Welkom en beterschap!

Misschien heb je wat aan deze link:
https://forum.Carclean.com/threads/volledig-exterieur-stappenplan-machinaal-dap500-900-20-11-15-update-geplaatst.4265/

Dank voor alle welkoms en de link. Erg handig - kan ik van hieruit verder gaan kijken.