• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nicocorsa

nicocorsa

Detailing rookie
11 feb 2014
11
0
39
hallo iedereen ik ben nicocorsa . de naam is aan samenstelling van mijn effectieve naam en mijn oude internet naam wegens tuning bezigheden .

kort samen gevat ben ik een 28 jarige man met een passie voor auto's en speciefiek opel's .
carclean heb ik eigenlijk nooit echt gedaan . mijn oude corsa was altijd mooi gewassen met megiuars producten .

mijn huidige wagen deed ik ook zo tot alain mede forummer me wat tips en virus van hem over gaf met het detailen .

dus ik noem me zelf beginner . en zou graag veel bij leren .
heb al een aardige lijst aan spullen in bestelling staan om a er in te vliegen .

opel lover heeft al een eerste foto gepost van de overdracht van het virus hahahah. . zal een paar foto's zoeken van mijn oude en huidige wagen zodat jullie een gedacht hebben .

nu kan iemand mij mss helpen . ik ga dit even hier vragen omdat ik niet weet in welk topic ik dit oet stellen mss krijg ik dan wel een hint waar het beste te doen .

de vraag is zo . ik heb mijn opel insignia laten carbon wrappen in 3m folie carbonlook dit is gebeurd op het dak en de opc line kofferspoiler . deze kwaliteits folie voelt als echte gewaffelde textuur aan . nu zit ik met het volgende heb mijn auto eens gepolierd en gewaxt met 3 m roducten op mijn werk maar heb mijn dak en koffer spoilertje geraakt . maar dat wit veegje krijg ik niet weg .

ik heb van autoglymm soort van glim product om de banden te doen blinken als ik dit doe dan verkrijgje invochtige omstandigen heden groot veeg kringen . eens dit is weg getrokken komt dat wit veegje er terug door na een aantal dagen . wss is dit in getrokken in de textuur . valt dit te herstellen

hey beste mooseman bedoelje met een potlood gom dan om de droge 3m folie gaan gommen . zoals je een potlood streep zou weg vegen . Apc afkorting ken ik nog niet echt maar vermoed dat het een algehele reinigere is .

bestaat er hier mss ook een pagina om je eigenwagen in te plaatsen en je bezig heden mss . weet niet alsde show off daar een geschikte plaats voor is

Je mag je wagen gerust hier zetten, hoor. APC = All Purpose Cleaner. Je hebt die van verschillende merken, ik gebruik die van Poorboys. Je lengt af naar volgens je noden (voorzichtig beginnen, straffer kan altijd) Ik bedoelde idd een potloodgom, gewoon gummen op de folie, ook hier weer: be carefull, full force bereik je meestal alleen ellende