• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nielsdf stelt zich voor

Nielsdf

Detailing rookie
7 sep 2008
27
0
Hallo allemaal,

Ik ben Niels de Feijter, een 17-jarige scholier. Ik ben al van jongs af aan autogestoord dus heb ik sinds een maandje m'n eigen auto. Ik mag er helaas nog niet in rijden maar dat komt wel goed als ik m'n rbw gehaald heb. Omdat ik een baantje, als autowasser, heb bij een Saab/Alfa Romeo dealer ben ik me de laatste maanden een beetje aan het verdiepen in de wereld van het detailen. Ik heb al redelijk wat spullen maar het is natuurlijk nooit genoeg:sob: Ondertussen heb ik al weer aardig wat spullen van Meg's in m'n collectie zitten en ben nu bezig om meer Poorboy's producten te gaan gebruiken omdat ik die veel fijner vind werken!

Hier nog een paar foto's van m'n auto.

P1020580.jpg


P1020586.jpg
g]http://i276.photobucket.com/albums/kk23/niels0810/P1020586.jpg[/URL]

Groetjes Niels
 
kijk eens aan, welkom!!

Lijkt sprekend op mijn 2e auto die ik op mijn achttiende had, golf 3 '95 GTI 8-klepper...

veel plezier met je waggie
 
Het wordt druk met de golfjes 3 hier :)

Mooie std Golf ;) zie je niet zo veel meer.. maar heb je toevallig ook een foto van je collectie?
Zijn we gek op nl. :-"

Veel plezier hier!
 
@sjoerdnijhuis: Ik zal binnenkort een foto maken van m'n collectie! Ik wilde per se een standaard golf hebben omdat je die niet meer zo veel ziet val het juist op! Ik ben er dan ook erg blij mee!

Groetjes Niels
 
welkom, dat begint al goed, op je 17e een auto, haha
maar kan ook zijn dat de vorige eigenaar hem weer helemaal orgineel heeft gemaakt
doen er wel meer
 
De vorige eigenaar was een man van 40 die de auto zelf naar NL geimpoteerd heeft toen de auto een jaar oud was, hij is van 1996 en in 1997 geimporteerd. Hij heeft dus ruim 10 jaar met de auto gereden, oorspronkelijk komt de Golf uit België.
 
Leuk hoor, doe je goed.
En mooi om te lezen dat je van orgineel houdt.

Zie te veel Golf III Tupperware Edities met een vleugje Ducktape....
( en een 1.4 motortje erin.... :-" )
Héél veel van die gasten hebben ook een probleem met hun evenwichtsorgaan.
Anders kan ik niet verklaren waarom ze met hun bovenlichaam altijd boven de middenconsole hangen :D
 
Welkom op het forum!

Nu het roze papiertje, oh nee, pasje nog halen:-"

Veel poets- en leesplezier:ja
 
dat hangen naar de andere kant van de auto heb ik laatst verklaard
jongen hier in het dorp doet dat ook heel erg, dus ik zeg tegen hem, hoevaak stop jij een ander cdtje in je radio? zie je altijd hangen naar het dashboardkastje
hij wist niet wat die zeggen moest :D
 
Zo mensen! Ik ben ongeveer een uurtje geleden geslaagd voor m'n rijbewijs dus het echte leven kan nu beginnen!,^^ Alles in 1 keer gehaald en binnen de 10 dagen:) Dus binnenkort kan de Golf weer echt vies gemaakt worden!

Nielsdf
 
gefeliciteerd! :party:

nu begint het rijden pas rofl

veel plezier tijdens de eerste 8-o momenten die je tegen gaat komen als er weer eens iemand niet oplet op de weg :grinning:

Ik zal niet zeggen dat dat sjonnies in golfjes zijn (heb zelf ook golf, en doe zelf ook heel vaak cdtje wisselen :cool: ), of oude mensen in nog veel oudere volvo's

Hou hem heel!! :D
 
Welkom hier op CarClean ;)

Zeer leuke auto zo'n Golf III GTI en dan vooral als je eerste auto, helemaal top hoor !!
Leuk dat jezelf bij een poetsbedrijf werkt, heb je dus al genoeg ervaring om je eigen auto ook goed te poetsen en te onderhouden :grinning: Ben blij dat je de auto orgineel hebt, de meeste jonge jongens die proppen er meteen van alles in en plakken er alles tegen op net als wat EHA zegt. Waardoor je het gezegde ''All Show, No Go'' krijgt...

Verder nog veel leesplezier op het forum.

Eral K.