• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nielsen

jjonkie

Detailing rookie
22 okt 2008
644
0
Ik kwam dit op het web tegen:

Heeft iemand hier ervaringen mee ? Wie kent het uberhaupt ?

http://www.nielsen-autopoetsmiddelen.nl


Quote van de website:

"Nielsen is een marktleider als het gaat om produkten voor verzorging en onderhoud van uw voertuig. Nielsen Levert een complete lijn op elkaar afgestemde autoverzorgingsprodukten. Van copolymeerverwijderaars, reinigers en ontvetters, poets- en glansmiddelen, shampoo's werkplaatsprodukten, interieurverzorgers tot zelfs luchtverfrissers en handcleaners "
 
Het is geen verkeers spul,

Ze hebben hele goede velgenreiniger (lees agressief)

Bij een autoschade bedrijf waar ik gewerkt heb hadden ze dit ook.

Volgens mij leveren ze niet aan particulieren.
 
Ik heb ze eerder langs zien komen, ik word er niet warm van, maar als iemand het wil testen dan zien we de reviews wel verschijnen.

En marktleider, my ass. :D Maar dat soort claims blijven grappig.
 
Heb er zelf ooit mee gewerkt bij een autopoets bedrijf.
Op zich niet verkeerd spul. Werkt wel redelijk. Maar ik persoonlijk vind het meer bedoeld voor de 'auto poets bedrijven die zoveel mogelijk auto's op één dag willen poetsen'.
Wat mij betreft is het absoluut niet te vergelijken met merken als Dodo Juice, Meguiars, Wolfgang en Poorboy's World!
En zoals Ronald MK1 cabrio al aan gaf, ze leveren niet aan particulieren.
 
idd het stukje over het "marktleider" viel mij ook op. Ik moest het even aanhalen... :D