• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Niet inloggen en topics plaatsen op iPad en iPhone

90benjamin90

Detailing rookie
28 nov 2012
34
0
Ik wou laatst inloggen op het forum en Carclean.com zelf, om zo mijn bestelling te checken en wat rond te neuzen op het forum. Echter het lukte mij niet om in te loggen. Wanneer ik op 'inloggen' druk dan gebeurd er helemaal niks.

Nu ik een iPad heb aangeschaft wou ik een topic starten en had ik alles getypt waarna ik op 'plaatsen' druk. Ook hier gebeurde er niets. Inloggen lukt ook niet op mijn iPad. Erg vervelend natuurlijk omdat je op je iPad snel iets kunt checken of dat je je iPad naast je hebt liggen terwijl je aan het detailen bent. Is hier een oplossing voor en hebben meer mensen dit probleem?
 
Heb ook geen last op de iPad 3.
Alleen foto,s uploaden gaat niet vanaf de iPad, dus dan maar via mijn album :)
 
Huh, das wel erg vreemd! Mijn iPad draait op iOs 6.0.1 en mijn iPhone op de 5.1 (weet niet helemaal zeker). Enig idee hoe sit kan?

Hoe plaatsen jullie foto's dan met de iPad op het forum?
 
Ik doe dat met de Photobucket app, die geeft heel makkelijk de IMG code die je nodig hebt om foto's te plaatsen.
 
Zoals het nu staat kan ik inloggen met mijn iPad en iPhone. Een post plaatsen weet ik nog niet of dit lukt. Ik gebruik Dolphin browser en die had enkele dagen geleden een update waardoor de problemen wellicht opgelost zijn.
 
Ook hier geen problemen met de Iphone's 4 en de Ipad2 (alle 3 met iOS 6.0.1).
Wij gebruiken ipv Dolphin de standaard Safari broswer en dat heeft altijd goed gewerkt ?
 
Instellingen op meeladen afbeeldingen gecontroleerd ?
Mijn iPad hikt ook, maar dat komt door de beveiling
Configuratie via mijn werk, daar is ie ook voor :confused: