hallo,
Sinds 2 jaar ben ik het bezit van een dap900v2. Machine beviel altijd goed en heb er een aantal keer prettig gebruik van kunnen maken.
De machine toont eigenlijk al een lange tijd een beetje kuren. Meer herrie van de lagers en steeds meer trillingen.
Ik wil dus een nieuwe machine gaan aanschaffen.
Ik ben nu en in toekomst van plan om meer autos te gaan doen, en ook veel soorten auto's en laksoorten.
Qua prijs maakt het me niet uit.
Ik wil er wat meer uit kunnen halen dan de huidige machine.
wat zijn nou goede machines.
Gewoon weer een dap900?
Is de rupes het extra geld waard?
Is het wijs om er een kleine machine bij te nemen voor de hollingen en kleine delen?
Of is het slimmer om een kleinere machine te nemen en verschillende maten backingplates?
Graag hoor ik advies en ervaringen!
bedankt.
Sinds 2 jaar ben ik het bezit van een dap900v2. Machine beviel altijd goed en heb er een aantal keer prettig gebruik van kunnen maken.
De machine toont eigenlijk al een lange tijd een beetje kuren. Meer herrie van de lagers en steeds meer trillingen.
Ik wil dus een nieuwe machine gaan aanschaffen.
Ik ben nu en in toekomst van plan om meer autos te gaan doen, en ook veel soorten auto's en laksoorten.
Qua prijs maakt het me niet uit.
Ik wil er wat meer uit kunnen halen dan de huidige machine.
wat zijn nou goede machines.
Gewoon weer een dap900?
Is de rupes het extra geld waard?
Is het wijs om er een kleine machine bij te nemen voor de hollingen en kleine delen?
Of is het slimmer om een kleinere machine te nemen en verschillende maten backingplates?
Graag hoor ik advies en ervaringen!
bedankt.