• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw dual action machine

S.

Detailing addict
7 mei 2013
44
65
31
hallo,

Sinds 2 jaar ben ik het bezit van een dap900v2. Machine beviel altijd goed en heb er een aantal keer prettig gebruik van kunnen maken.
De machine toont eigenlijk al een lange tijd een beetje kuren. Meer herrie van de lagers en steeds meer trillingen.
Ik wil dus een nieuwe machine gaan aanschaffen.

Ik ben nu en in toekomst van plan om meer autos te gaan doen, en ook veel soorten auto's en laksoorten.

Qua prijs maakt het me niet uit.
Ik wil er wat meer uit kunnen halen dan de huidige machine.

wat zijn nou goede machines.

Gewoon weer een dap900?
Is de rupes het extra geld waard?
Is het wijs om er een kleine machine bij te nemen voor de hollingen en kleine delen?
Of is het slimmer om een kleinere machine te nemen en verschillende maten backingplates?

Graag hoor ik advies en ervaringen!

bedankt.

Ik heb een bigfoot 21 maar een dap900 ernaast is toch wel erg handig. Als ik lees dat je voor nu geen budget hebt waarom laat je de machine niet een keer nakijken en anders zou ik ermee doorwerken tot ie het opgeeft. Ondertussen kijk je gewoon uit voor een 2e hands vervanger. Kijk zo'n Rupes is leuk maar goedkoop is ie niet. Op een bf15 kun je de bestaande pads van je dap ook evt nog gebruiken das een voordeel maar een bf21 werkt bv weer sneller.

Huidige dap zal er wel bij blijven voor kleine delen, maar voor de grote delen wil ik dus wat anders.
Paw is er (tijdelijk?) niet zoals het hoort oo de webshop.

Bigfoot 21. Is dat een beetje de moeite?

Voor het prijsverschil als weekendwarrior kun je heel wat oordopjes kopen voor de paw. Dat is het enige nadeel een beetje met de paw. Maar je kan ook geluk hebben en eentje kopen die geen decibels produceerd. Ik ga dit weekend op de paw een 5inch BP kopen en dan mijn dap500 voor de kleine pads....

Bigfoot zal wel de moeite zijn, maar de prijs is er ook naar :-(

Ik irriteer me nu al aan mijn dap900 die een beetje giert.

ik werk altijd met oordopjes dus dat risico wil ik niet nemen, ondanks dat 99 euro geen geld is.