• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nieuw forumlid, Bravobart

bravobart

Detailing rookie
29 nov 2013
5
0
Beste,

Ik lees hier al een tijdje mee op het forum en na mijn 2de bestelling bij Carclean.com vond ik het onderhand wel eens tijd om me voor te stellen.
Mijn naam is Bart van der Heijden (forumnaam: Bravobart)
ik ben 22 jaar jong en kom uit Veghel! momenteel werkzaam bij de Jumbo waar ik dus mijn centen vandaan haal om al die leuke spullen te bestellen :)
Mijn auto, Fiat Bravo uit 2001. met nog al een stel krassen erop waaronder een 25 tal van iemand die het nodig vond om zijn boodschappen krat o.i.d. erop te zetten.
op dit moment ligt er een DAP 500 met monello mezzo, finale en PB SSR1en 2 klaar zodat we die vieze krassen eruit kunnen krijgen...

helaas werkt het weer niet mee dus moet ik nog een aantal maanden bekrast rondrijden..
dus voor nu maar mooi op het forum tips & tricks lezen en dan van de lente aan de gang!

hoop hiermee voldoende info gegeven te hebben!

MVG
Bart
 
Lol, Elsloo is nogal wat zuidelijker Ralf ;)
@bravobart, prima hoor!
Mis alleen wat tijd en plek voor detailing sinds ik verhuisd ben...