• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw forumlid erbij

diemortie

Detailing rookie
19 aug 2010
2
0
Hallo allemaal,

Na al meer dan een jaar enkel en alleen te shoppen op carclean en bepaalde onderwerpen te volgen heb ik besloten om iets actiever deel te nemen en een nickname aan te maken namelijk: Diemortie

Wat allemaal begon als een probeersel met een stukje klei van een beste vriend is stilaan aan het uitgroeien tot een niet-loslatende microbe namelijk wagens detailen tot soms ergernis van de vrouwelijke levensgezel des huizes. Al moet ze soms toegeven dat meneer des huizes alweer het beste van zichzelf gegeven heeft na elk poetsbeurt van onze 4-wieler.

Zelf rijden wij met een dolfijngrijze Seat Altea van 2008 waarvan foto's nog volgen.

Mezelf nog steeds een leek vindende hoop ik hier nog veel bij te leren, aan te schaffen, ... En hierbij ben ik dan gelanceerd denk ik dan...

Tot hoors! meuh

Ergernis van de vrouwelijke levensgezel...komt me bekend voor...maar je weet wat ze zeggen in Gent: nie pleuje! ;-)

Welkom! :-d